fredag 7 december 2012

Utförsäljningen....

Okej det var hysteriskt, precis som jag trodde! 
Började jättebra! *ler
Barnvagnen kom inte in genom dörren, (det var en dörr i en port) så alla som var efter mig i kön mer eller mindre klev över mig för att komma in medans jag såklart  försöker att flytta mig från kön...
Bra!
Väl där inne så är det ju som det är, alla drar i allt!
En 11 kilo bebis på armen samtidigt som man vill åt något på bordet var inte en bra kombination. 
Men ärligt varför skulle jag dit med barn, no more! 
Priserna var väl inte sådär woooh wow nedsatta, dom hade mycket fint och när man väl är där och hittar något så blir jag sådan att 
Hmmmm beöver jag?? Köpgalen?? Men den kan ju vara fin... där kanske?

Jag kom i alla fall hem med lite fina saker och en liten Noah med 39,3 graders feber!!!
Skönt att min man är ledig idag, för vädret är underbart så det blir att hoppa i varma kläder och ta sig en låååång härlig ensam promenad med något bra i öronen!

Önskar er en härlig helg





Lägg till bildtext


Duk och löpare (gråa)


13 kommentarer :

  1. Hysteriskt eller inte, det såg ut som att du fick med väldigt fina saker hem iallafall!
    Hoppas lillen kryar på sig!
    Kram Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo men nästa gång åker jag själv :)
      Kram

      Radera
  2. Det var väl tur att du hittade så fina sker efter all möda och en liten sjukling på köpet! Hoppas han mår bättre idag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag är nöjd med mina fynd, sjukstugan fortsätter...

      Radera
  3. NEEEJ, inte feber!!:-( Stackars liten:-( Men vilka fina saker du fick med hem! Den där metallgranen på bilden var ju hur snygg som helst *villha* och då kanske det var värt lite krångel?:) Kul att få höra hur det var där iaf, tror tyvärr inte jag kan komma dit. Men jag hoppas på marknaden på Stora Holm i helgen!:) Fin (feberfri!) fredag önskar jag dig och familjen! KRAAAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack... Såg att botten på stjärnljusstaken saknar en "platta"/"botten" där man ställer värmeljuset men man kan nog ställa ljuset därändå!!!!
      Hmm det är hockey hela helgen, men Stora Holm hade vart kul att få se :)
      Han har fortfarande feber :(
      Önskar dig en härlig kväll
      Kram

      Radera
  4. Hoppas du får en fin helg och att lillplutt kryar på sig!

    SvaraRadera
  5. Hoppas att Noah mår bättre idag, inte kul när de små mår dåligt. Sedär många fina saker fick följa med hem. Som vanligt dras jag till djuren (hjort eller ren, vad är skillnaden?????), supersöta. Njut nu av fredagskvällen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Febrigt!!!
    Ja tack jag är nöjd över mina köp, ja en ren kanske det är ;) eller hjort hahaha
    Hoppas du får en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka fina ting och vilken rolig berättelse! Jag flinade gott när jag läste:-)
    Och tusen tack för att du alltid skriver så himla fina kommentarer till mig, jag blir så otroligt glad!
    Jag är också glad över att vi har börjat följa varandras bloggar, jag trivs "här hos dig" och med dig:-)
    Hoppas lillkillen kryar på sig snart,
    stora kramar,
    Frida

    SvaraRadera
  8. Vad härligt du skriver =) Och vilka fynd. Hoppas liten kryar på sig nu. Stor kram till er

    SvaraRadera
  9. Å va jobbigt med febrigt barn. Det är ingen höjdare... Starkarn, krya på sig.
    Det är tufft att ge sig i kast med outlets och utförsäljningar m barnvagn (och barn). Smart att ha och lägga saker i också. Barnvagnen alltså...
    Duken och löparen är ju supersnygga, ja det andra också.
    Har du varit på Göksäter på Orust? Där kan man gå lite bananas för det är Ullared som det var förr... Och billiga räkmackor...Vet inte exakt var du bor i förhållande till Orust, men vi kan åka färja (2 st) om vi har tid, eller köra runt...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)