torsdag 13 december 2012

Frågor & Svar... (award och träning)



Nu har jag svarat på Blog award frågorna jag fick av Fru K och frågorna som är en del av träningsutmaningen denna
vecka hos Hus Inspiration Inredning
Tack ännu en gång Fru K!
Du ska veta att det värmer och att jag blev otroligt glad.

Då var det dags för mig att skicka vidare Blog awarden...
men....
för tillfället ,ett litet tag till så sparar jag den här hos mig, jag kommer att ta upp den igen och skicka vidare, 
men...
idag... här och nu
så vill jag ge awarden till ALLA som är här inne och läser, som tar sig tid och lämnar fina kommentarer,  du/ni som mailat.
Jag läser ALLA kommentarer och mail, ibland svarar jag här på bloggen, ibland inte för det hinns inte med med barn, hockey, familj mm mm.


Award frågorna:

Favoriter:
Jag har så mycket favoriter av allt, en svår fråga! Ja inte att familj och vänner är en svår fråga för de är ju självklart mina favoriter.
 Alla mina böcker som jag inte vet vad jag ska göra av och även mina nya vinterskor

Det här gör mig alldeles bubblig av lycka:
Lyckan och stoltheten i Wiggos ansikte när han gör mål i hockeyn, eller stoltheten han visar när han får beröm...
Såklart mina vänner och min familj igen.

Favoritplats på jorden:
Soffan, att ligga och vicka på tårna, Thailand, var som helst det är varmt och sandstrand

Bästa godiset:
Choooooklad

Det tackar jag inte nej till:
En kopp kaffe och ett nytt jobb

Drömyrket som aldrig blev av:
FBI-agent

Vilken historisk person skulle du vilja bjuda in på Taco kväll:
Historisk???  nä hoppar frågan...

Bästa Köpet:
Kunde man inte fått välja köpen?? ok jag säger min bil

Dagens-skulle-verkligen-verkligen-vilja-ha:

Mer tid...

-------------------------------------------------------------------------

Träningsfrågorna

1. Då tränar jag allra helst???
På förmiddagen
2. I mina öron när jag tränar???
Uuuuuj, är ingen musik tokig tjej jag lyssnar på Spotify och går in på vänners spellistor som de har kopplade mellan FB och Spotify... Bra va!
3. Mål med träningen???
Innan jag hoppade på utmaningen så tränade jag regelbundet men 
en utmaning är ju alltid roligt att hoppa på...
Att få se resultat med andra utmaningar av träning, det är lätt att jag fastnar i mina egna träningsrutiner och testa något annat är ju inspirerande
4. Favoritmat???
Fisk
5. Då mår jag som bäst???
Efter yogan... (om det nu är ur träningssynvinkel vi ska svara)
6. Därför tränar jag???
För att må bra! Vill få lite mer vältränade armar, och mage för
efter två akuta kejsarsnitt så ligger mina magmuskler troligtvis kvar på 
Varbergs sjukhus,
(Jag intalar mig det i alla fall)
7. Där tränar jag helst???
På hemmaplan (både inne och ute), promenader, pw, springa, 

2 kommentarer :

  1. Kul att läsa om dig!
    Vi får se om jag antar Awarden, för det är lite så att man antar en utmaning, lite så...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Hi hi va skoj att läsa dina svar.
    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)