torsdag 27 december 2012

Go'kväll...

Idag blev dagen en spontandag, vi hade planerat att åka till sportaffären som sålde ut hockeyprylar så dit åkte vi. Har man en son som växer så det knakar så får man passa på...
Sen fortsatte dagen med kaffe hos Svåger med familj sen blev det att vi åkte hem t Fam B, ja man får passa på att ses när vänner, deras barn, män och fruar är jullediga. Det slutade med att vi åt middag tillsammans hemma hos Fam B!
Det blev en bra och trevlig spontandag, nu sover barnen och jag ligger med en kopp te i soffan och vickar på tårna...
Slänger en blick mot köksbordet för där ligger en "vår/sommar 2013" klädkatalog,
Vår/sommar redan???
ja nu får det gärna bli vår men jag väntar lite till för att se vad våren kommer med och tar en titt imorgon...

5 kommentarer :

  1. Oftast är det just dessa spontanmiddagar som blir så bra!!
    Ha det gott ! Kram helena

    SvaraRadera
  2. Spontandagar brukar vara de allra bästa, avslappade och utan förväntningar och måsten :-)

    Ja, snart är jag igång med vårlängtan. Ska bara passera nyår med ngn vecka först. Redigt med snö och vinter vill jag bara ha från några dagar innan första advent, till någon vecka efter nyår. Sedan, åh, sedan vill jag ha vår! Åh, nu börjar jag längta efter tussilago och vitsippor...

    Stora kramen!

    SvaraRadera
  3. Spontandagar har man ju alldeles för sällan...

    Åh jag har inte fått någon vårkatalog än, längtar.

    Hur gamla är dina barn? Mina är 5 år och 2 år

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag! De där då allting verkar ske bara av sig självt! Och ännu bättre är det ju att få avsluta den i lugn och ro, med att få vicka på tårna i soffan:) Jag är ju en vinterknarkare jag så jag vill absolut inte höra talas om någon sommar redan nu!! Hörde av sambon att snön nästan är helt borta hos oss också, det får mig att vilja stanna i V-land länge!!:) En skön fredag önskar jag dig och de dina! KRAMAR!

    SvaraRadera
  5. Vi hade också en spontandag. Vi kollade på båt i Kungshamn och sen blev det en stickare till Norges shoppinghysteriska Nordby norr om Strömstad... jättestort. Och Rea överallt! Värt en resa, helt klart... dit ska vi nog igen.
    Nu väntar soffan, ett glas vitt och ja jag ser fram emot våren också... Hittade den perfekta sommarklänningen idag, nämligen...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)