lördag 1 december 2012

En frostig 1:a December


I dag vaknade vi upp till en riktig frostig och kall decembermorgon.
Frosten glittrar av solen och det är så vackert ute.


W har redan klätt sig och är ute och leker, och lille N sover gott.
Dagen är oplanerad förutom hockeyträning, så ikväll är det "lördagsmys" i ishallen.

Till jul eller ja till självaste julafton så har jag spanat in dessa kläder till mina killar. Jag gillar Lindex mer och mer, och har aldrig vart ett fan av för mycket tryck på kläderna (ex cars, spiderman, mm)

(alla bilder är från Lindex.com)
Till W
Till Lille N


Till Lille N


Ha en fin dag!!!

7 kommentarer :

  1. Hoppas ni får en underbar första advent! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag är absolut inte heller ett fan av alla tryck som är på kläderna idag men just lindex finkläder tycker jag om.
    Skulle absolut klä mina pojkar i de fina kläderna till jul.
    Ha en fin första advent!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Jättefina kläder! Jag är inte heller för komersiella tryck på barnkläder, i synnerhet inte Spindelmannen eller Hello Kitty. Lovisa älskar ju Hello Kitty, så hon har HK-trosor och en HK-pyjamas. Där går min gräns. Haha!

    Ha en fin lördagkväll i ishallen! Själva ska vi över till grannen på glögg. Trevligt!
    Kram Jossan

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jättefint! Jag hittar nästa aldrig något på Lindex heller för jag gillar inte heller tryck och starka färger! Men igår hittade jag flera saker där, ett par marinblå mysbyxor och marinblå tröja med vita prickar. Har varit betuttad i mariblått sedan tonåren, så jag antar att jag står stilla...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Oh vad bra med lite klädtips, den där skjortan ska jag absolut spana in! Jag tycker att det är görsvårt att finna fina plagg till pojkar! Jag är inte heller nåt fan av stora tryck och handlar därför sällan på H&M och liknande butiker. Brukar passa på att shoppa när PompDeLux har rea för deras kläder är både snygga och håller i tvätt efter tvätt! De är mina abosluta favoriter när det kommer till barnkläder!

    Här sitter jag och Max i soffan och tittar på barnkanalen just nu, ser fram emot att se Maja Ivarsson i så mycket bättre ikväll! Önskar dig och familjen en skön kväll och en fortsatt bra helg!! Stora kramen!

    SvaraRadera
  6. Köpte heller aldrig kläder med tryck när killarna va små. Hade de varit yngre hade jag köpt de här direkt. Önskar dig en härlig advent o hoppas på snö. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Mycket fina saker Lindex har blivit bättre med åren tycker jag!! Hoppas ni fick det mysigt i hallen ikväll !!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)