söndag 21 april 2013

Frukostöverraskning...

TACK alla ni får era fina och värmande grattis hälsningar...
Igår tror jag att våren startade på riktigt...
Vilket väder vi fick här på västkusten och jag hoppas att solen lyste hos er också...
och att den lyser och värmer lika fint idag...
Imorse tog jag cyklen till affären för att inhandla lite som glömts till kalaset idag, och redan vid tio tiden kände man värmen...
Underbart!!!

Jag måste ju berätta vart jag tog vägen igår morse...
Ja jag var ju riktigt förvånad att hon stod där i hallen på morgonen...
C tog mig till Göteborg till ett spa/konferens hotell som heter S:t Jörgens.
Jag har aldrig varit där tidigare, det är ett fantastiskt fint ställe...
och där hade hon bokat frukost...
Bara vi två!


Vilken present! Det var verkligen uppskattat...
Helglyx...
Vi åt,och åt, det fanns ALLT...
Tack C! 



Ha en underbar söndag och njut!!!

KRAM!

28 kommentarer :

  1. Så himla gullig vän du har :)) Det där låter ju hel lyxigt!
    Då är du lite extra lycklig idag då, efter all lyx och solen som steker även idag? ;)
    Hoppas det!

    Tack för din kommentar om företaget :D Nervöst är det. Men går det inte vägen är det bara att sätta stop, det är ju bara en hobby för mig. Men ja, en dröm som blivit sann ;)

    Nu kommer snart Noah och Elvin hem efter att ha sovit borta. Blir att gå ut lite, och senhoppas jag på "lördagsmys" ikväll eftersom vi missade det igår :)

    Ha det så gott på kalaset!
    Kramar ♥

    SvaraRadera
  2. Åh, stort grattis i efterskott finaste Sandra! Vilken underbar födelsedag du fick, vilken glädje!
    Och så vår på det, kalaset fortsätter:)
    Många kramar!

    Tusen tack för dina fina hälsningar om Valentin:) Ja, han är vårt första barn:)

    SvaraRadera
  3. En sådan underbar "present", helg-lyx till max. Speciellt som småbarnsförälder då man i vanliga fall knappt ens får äta en hel frukost tallrik i fred ;)

    Ja vädret är helt otroligt. Precis varit ute och gått över en timme med henne jag jobbar hos. Svettig, soligt och alldeles underbart.
    Hoppas ni har en helt fantastisk solig och skön söndag. Kram Malin

    SvaraRadera
  4. En sån fin och bra present!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Perfekt present!
    Jag fick min Gbg-resa även om den bara innebar taxikörning med Ikea-stopp. Köpte fyra tallrikar och en rya-matta till Lilleman att ha o ligga på ute... bortskämda skrälle...och så blev det lunch. Full rulle hem, och nu är det dag att bege sig till Step Up och styrketräningen... Det var den helgen det... Men jag fick pysslat lite med det nya projektet, jo jag ska berätta sen,,,, lovar... och sov en god natts sömn--- Lilleman brukar vara lite stirrig när inte husse är hemma, och springer o kolla att jag ligger kvar i sängen på natten,,, klick klick klorna slår, en varm nos på kinden, och så går han o lägger sig i sin stol igen (egen Ektorp-fåtölj). Men inatt sov vi som grisar båda två. O husse sov i Halland han...;-)
    ha ett fint helgslut...kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart sätt att börja dagen på1! Grattis i efterhand!
    Ha en skön kväll!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  7. Så härligt!! Ha en go söndagskväll!

    SvaraRadera
  8. Men STORT grattis bästa Sandran! Hoppas nu du fick både tårta och paket som det anstår ett födelsedagsbarn, oavsett ålder:) Och vilken härlig uppvaktning med frukosten! Jag känner flera som varit på St. Jörgens spa och varit hur nöjda som helst, det ska vara superfräscht, men att man kunde åka dit och äta frukost sådär hade jag ingen koll på! Ska lägga på minnet inför framtiden:) Nu får jag önska dig en fin söndagskväll, vi har just kommit hem och sitter nu och är rätt sega framför tv:n.
    Stora kraaamar!

    P.s: Men då fick man ju känna sig lite ung då *retas* Jag trodde av ngn anledning att du var yngre än vad jag är...:)

    SvaraRadera
  9. Ja, oj vilken härlig helg det har varit, soligt och fint! Idag blev det en skön dag i skogen :).

    Vilken rolig grej att bjuda på frukost, det låter ju och ser fantastiskt ut. Att få tid så med en god vän är guld värt!

    Ha en skön söndagkväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  10. Men ohh så mysigt och rart, samt ja det har varit helt underbart väder igår och idag =D
    kramar

    SvaraRadera
  11. Vad mysigt att komma iväg sådär och kunna sitta och äta gott och prata. Låter som en riktigt bra dag! Kram

    SvaraRadera
  12. Ett lite försenat grattis från mig här då!! Grattis!! Och vilken present du fick, kanske det bästa av allt att bara få ge sig i väg på tu man hand!! Ang. din fråga, det är tio v min man är borta och han jobbar i Försvaret och vi kommer alltså inte att följa med. Det är mycket sand dit han ska… Jag har kort skrivit om det i dagens inlägg men av respekt för honom blir det inget mer skrivet om det hela, annat än ATT han åker inom kort. Kram Sara

    SvaraRadera
  13. Oj missat totalt att du fyllt år så stort Grattis i efterskott!
    Vilken underbar present, sådana presenter gillas skarpt.
    Ha en fortsatt skön kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Vilken överraskning o vilken fantastisk vän du har. Underbart att få bli lite bortskämd under en dag det behöver man verkligen som småbarnsförälder, en lyxdag på bästa sätt. Kramisar till dig fina Sandra. Tina

    SvaraRadera
  15. Tack för titten hos mig.
    Vilken överraskning, så mysigt. Sånt lever man länge på.
    Kram och ha en bra vecka

    SvaraRadera
  16. Åh, vad mysigt!
    Jag rekommenderar mitten på Öland tex Ekerum.
    Då har man nära till allt och First Camp Ekerum har en långgrund vik och pool, affär ,café och en servering. Det finns en fin strandpromenad intill och en liten hamn.
    Lycka till, vi kanske ses !
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  17. Underbar present! Så härligt. Njutning! Låter helt perfekt.

    Jättefina bilder!


    KRAM

    SvaraRadera
  18. Va mysigt med överraskning .. bästa presenten att få åka iväg på tu man hand !!!

    Kram

    SvaraRadera
  19. Vilken mysig överraskning :) kram Diana

    SvaraRadera
  20. Grattis i efterskott =) Vilken härlig överraskning du fick. Och visst har det vart underbart väder i helgen, så får det gärna vara ofta.
    Kram och ha en fin måndag <3

    SvaraRadera
  21. Åh, så underbart! Grattis i efterskott. Låter som en härlig dag!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  22. Vad härligt det ser ut!!
    Vilka dagar jobbar du? Visst var det någonstans här i Gbg du jobbade? Eller tänker jag fel nu?
    Isåfall kanske vi kan ses någon eftermiddag efter jobbet när vi båda är i stan, menar jag. :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  23. Stort Grattis på födelsedagen! Vilken fin vän du har, det låter som en riktigt bra start på födelsedagen. Kram

    SvaraRadera
  24. Grattis :) Ser super lyxigt ut! Och det gillar vi. Hoppas att du får en bra start på veckan.

    /Suvi

    SvaraRadera
  25. Nä men vad är det jag läser här på måndagsmorgonen? Födelsedag? Din? Tjoho. Jippi. Stort grattis i efterskott. Hipp hipp hurra. Med blommor och med blad vi firar denna dag...ja fast inte jag jag är för långt bort men ändå. Jag firar här :-)
    Du verkar ha haft en kanonfin dag på alla sätt och vis.
    Hoppas även att dagen blir fin och härlig.
    Stor kram

    SvaraRadera
  26. Vilken underbar present!

    Jag åt frukost med min mamma på Grand hotel på min födelsedag. Man behöver ju inte ta hela kitet, det är ju supermysigt att gå och äta frukost!

    Önskar dig en ny fin vecka, Jag startar upp den med lite vab..

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  27. God morgon!

    Vilken Underbar present ! :)
    Härligt !Grattis i efterskott !

    Ha en fin vecka ! Kram

    SvaraRadera
  28. Ja igår var en härlig dag här med men för mig var den mindre härlig, jag låg nerbäddad med migrän och känner av den även idag tyvärr, så här är det riktigt segt.
    Imorgon ska jag jobba så jag hoppas att jag är på hugget då annars blir det en lång dag för mig.
    Det såg mysigt och lyxigt ut det där med frukosten.
    Kram Linda

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)