fredag 19 april 2013

Fredagens mönsterchock....

Idag chockar jag med mönster....
Igår var jag inne på HM ca tio gånger inte för att jag inte kunde bestämma mig, nej då för att lille N har upptäckt hur kul det är att springa ut ur affären, så nu vet jag bestämt att jag har tre killar som gärna styr kosan ut ur affärerna....

Det var en färgchock i varje butik, snyggt absolut men vad gör jag, jo då jag vrider nacken åt det svarta hållet tills jag nästan får nackspärr...
Så idag blev det denna ny inköpta vårnyhet till jobbet....
Den gillas... 
HM 99 kr
Hann ju spana in lite rea på HM också...
Fann dessa...


myspys tröja, perfekt hemma...
redan hål i ;-)


Japp jobbdag idag och det vankas smörgåstårta och avtackning i em..
sen är det helg, och golvet i tv-rummet är färdigt.
Mannen ska köpa nya golvlister idag och sätta dit... sen sen kan möbelkaoset flytta tillbaka!!!

Happy Friday!
Önskar dig en fin fin helg...

20 kommentarer :

  1. Snygga kläder du har hittat... måste snart ta mej en sväng också! :-)

    SvaraRadera
  2. Å så snygga kläder! Gillar den där tröjan med nitar på axlarna, nåt sånt skulle jag vilja ha :)
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Jättefina kläder, ja visst är det svårt att "byta blick" när det gäller färger och former.
    Vi fick ta en sväng och ekipera J för att inte han också skulle se ut som en fågelskrämma. Hans 25 minus märks också på kläderna,,, usch vad dyrt det blev. Inga REA-klipp där inte... men snygg blir han... man kanske inte vågar låta han åka imorgon? ;-)
    Ska på mitt livs första klädbytardag imorgon, bara för vuxna... har packat fem "tält" och hoppas på att kunna byta till mig nåt som passar...Va kul det är det där med kläder. Synd att inte resten av din familj gillar´t... J går gärna med mig, men kan se lite lidande ut ibland... Ullared o likn gillar han, konstiga karln...
    Idag försov vi oss, första gången på... ja hörru minns inte när... tjufem år då...typ... men han hann t jobbet ändå. Fick äta frukost själv efter morgonpromenaden,,, jaja, det är ju FREDAG!!! Yes!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Den översta har jag också köpt, plus den leopardmönstrade i samma modell. De hade såna förra året och jag bodde i min svartblommiga hela sommaren! ;-)

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg tröja du har köpt.
    Jag är precis som du, jag dras åt det svarta hållet. varför är det så svårt att köpa nåt roligare? Förra året köpte jag faktiskt både vita och lila byxor och ett par rosa short. Shortsen har jag dock knappt använt :-/
    I år har jag bestämt att jag ska våga lite mer vad gäller klädvalet.
    Kra

    SvaraRadera
  6. Svårt att komma ifrån HM utan en påse. Mycket snyggt till vettiga priser o när det dessutom är rea är det nästan gratis. Superfina fynd du gjort, skulle kunna köpa alla tre själv. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Jag måste säga att jag blev väldigt förtjust i de två översta plaggen, riktigt snyggt! Har alltid varit en klänningstjej kan man nog säga men numera blir det mest fulaste mysbyxorna och liknande. Kan sakna det där med att få "klä upp sig lite" även till vardags, nu blir det mest om vi ska göra nåt speciellt, som dopet imorgon.

    Ja, här har du en som också får "jaga" man och barn som inte vill stanna i butikerna. P är snäll och följer med (nu när jag inte kan köra själv) men han ser bra lidande ut. Det gör ju att man liksom snabbar sig och då blir det inte så kul att kika runt.

    Smörgåstårta på jobbet, alltså ni behöver ingen prao eller så? Kanske i ....eh...eftermiddag eller så?:) Kramkram

    SvaraRadera
  8. Vilka fina toppar du hittat. Jag befinner mig just nu i Katrineholm så jag har inte varit ute så mycket och kollat runt bland mina bloggar jag följer och tro mig en dags frånvaro ger massor att ta igen :)
    Hoppas du får en kaonon helg jag själv vet inte om jag måste jobba eller ej, det visar sig ju.
    Kul att golvet är klart
    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Jag ska grilla ikväll kväll när jag kommer hem till mig ige eller rättare sagt sambon ska grilla. Smörgåstårta är ju så jäkla gott.
    Jag kan starkt rekommendera den där mascaran då om man inte vill betala en förmögenhet men ändå få ett bra resulta. Förr köpte jag alltid mascara från dior, lancome m m dyrare varianter, men eftersom att jag sminkar mig så sällan så känns det bara onödigt att lägga massa pengar på mascaror som man ändå måste kasta till slut för de torkat eller blivit dåliga.
    Mitt tåg hrm dag går 17:02 så några timmar kvar att spendera med mor och far.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. H&M är verkligen en av mina favoritaffärer, och Gina Tricot, det finns mycket och det är inte så dyrt :)
    Du har hittat fina fynd :)
    Ha en underbar fredag o helg!
    Stor varm kram till dig!
    Jessica

    SvaraRadera
  11. Ohh snygga grejer du köpt, jag gillade den översta, så snygg =D

    SvaraRadera
  12. Åh, härliga fynd. Jag är också en fegis när det kommer till det där jättepastelliga som är nu. Men självklart är jag sugen på ett par färgglada byxor bara för att jag inte kan just nu ;)
    Haha, han låter som Stella när vi var på byggmax. Hon försökte dock få med sig penslar och annat spännande ut när hon sprang mot dörren.

    Ja, här är det ju jobbhelg men hoppas förkylningen vill ta sitt pick och pack och dra ändå. Nästan lättare att sitta still på jobbet än hemma ju så kanske bara gör gott :)

    Ha en riktigt mysig kväll. Kram Malin

    SvaraRadera
  13. Jättefina tröjor ;) måste snart till hm och
    Uppdatera vår garderoben ..
    Ha en mysig fredag
    Kram

    SvaraRadera
  14. Snygga kläder! Det är något speciellt med killar och klädbutiker, de går inte riktigt ihop. Jag fick också smörgåstårta på jobbet idag. Det är så gott när man äter det någon gång då och då. Ha en riktigt fin kväll! Kram Camilla

    SvaraRadera
  15. Snygga fynd! Kul att höra dina tankar om Desigual. Jag hoppas att klänningen min, blir en favorit! :)
    Kram och ha en trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  16. Vilka snygga fynd du gjort, alltid kul med lite nytt i garderoben!!

    Önskar dig en trevlig helg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  17. Ha en skön helg.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Fynd och mycket snyggt!!!

    Ha en superfin helg

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera
  19. Haha, att shoppa med småttingar är inte det lättaste men du lyckades ju riktigt bra :).

    Och det där med att vända huvudet åt det svarta håller känns verkligen igen, jag vill köpa färgglatt, men jag kommer alltid hem med svrt eller vitt.

    Önskar dig och de dina en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)