måndag 15 april 2013

Det blev en lite längre eftermiddag idag...

Idag har det varit jobb för mig.... Alltså lite grann av en semester, jag behöver den jobb pausen och det känns bra! 


Efter jobbet körde jag rakt igenom de centrala delarna av stan, väster ut för att möta upp man och barn...
Passerade uteserveringarna... Gissa om det såg härligt ut!

Efter "hej å hejdå" utanför ishallen tog jag med mig Noah hem, fast jag hade ju inte så bråttom hem egentligen... Hem själv?! 
Nä jag stack till mormor å morfar som bor i stan..
Lite god mat "tvingade" hon på mig...

Hemma igen och det är fortfarande ljust...
Nu är det dags att måla andra lagret med kvistfärg på golvet (några av er har sett på instagram) 
Det blir bra det här, känner att jag har målar gener i mig

Ha en fortsatt härlig kväll

18 kommentarer :

  1. Lyckliga du som får komma hem till mormor och äta! Det saknar jag väldans mycket- lunch hos mormor... vad roligt att du känner att du vill vara på jobbet nu, vet ju att du inte trivdes så bra förut. Men det är kul att höra att det vänt! Sköt om dig och ha en fin kväll, här slöar vi i soffan efter en lång nattning... Kramen!

    SvaraRadera
  2. Härligt att det känns bra jobbet! Och så ljuvligt med uteserveringar, här har vi fortfarande lite kallt för att sitta på uteserveringar men snart så. Idag känns det i alla fall hyfsat varmt men då har det regnat istället.

    Alltid gött att få lite mat sådär, skönt att slippa laga själv :).

    Jag har inte kört så jättemånga pass med NTC-appen. Jag har kört "get focused" armövningar och så har jag testat "get strong"- perfect score, jag tycker de är jättebra, men nu är det väl dags att prova några nya :).

    Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Åh, visst är det härlig känsla att se uteserveringar :-) Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
  4. Låter som en härlig start på veckan.
    Haha, mina frön är verkligen ett experiment. Är ju hopplöst grön på allt med trädgård.
    Men en spännande värld, och övning ger väl färdighet påstår de ;)

    Hoppas ni får en mysig kväll, kram Malin

    SvaraRadera
  5. Låter som du haft en helt ok dag.
    Jag är nöjd med min dag och som sagt vilka fynd man kan göra på myrorna och det är absolut inte något fel på kläderna där, de 2 lila tröjorna kostade 45 kr vardera bara en sådan sak kanon bra ju hehe.
    Nu ska vi ha frukt stund här jag och mamma som är kvar tills imorgon kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Kul att det känns bra på jobbet! Jag känner likadant:) Åh uteserveringar, som man längtar efter dem!!
    Det kommer bli så fint när du målat klart, och med dina målartalanger så kommer det bli extremt snyggt;)

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  7. visst är det härligt att det är så ljust på kvällarna... sånt blir man glad av!

    SvaraRadera
  8. Nu du, nu är det på gång. Varmt börjar det bli, ljust på kvällarna och det börjar dofta gott... eller nåt... mest gödsel faktiskt nu...
    Det är full fart på dig, och vad mysigt att åka iväg så och få mat. Uteservering, ja det kan jag gärna tänka mig snart.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Så mysigt med god mat hos mormor & morfar, och uteservering lät ju sååå mysigt =D, snygga kuddar

    SvaraRadera
  10. Vad skönt att kunna få mat serverad! Och vad mysigt att se folk sitta på uteserveringar!
    Härligt våren är på G
    kram Helena

    SvaraRadera
  11. Åh, uteservering så mysigt det lät, verkligen sommar.
    Mysigt att bli bortskämd av mormor och morfar.
    Ha en fin tisdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig dag =) Aldrig fel att bli bjuden på lite mat.
    Duktig du är som målar och står i, kommer bli super fint.
    Kram och ha en toppen dag <3

    SvaraRadera
  13. Åh, dessa uteserveringar... de väcker något inom en ;)
    Så mysigt att kunna slinka in till mormor och morfar bara sådär :)
    Ha en fin tisdag!
    Kram /maria

    SvaraRadera
  14. Uteserveringar ja... å :)
    Härligt att bli bjuden på lite mat. Kram.

    SvaraRadera
  15. Uteserveringar är ett säkert tecken på vår!

    kram

    SvaraRadera
  16. Låter som en toppendag! kram

    SvaraRadera
  17. Åh jaa nu kommer uteserveringarna igång:) Så härligt! Usch vad jobbigt för dig att bli "påtvingad" mat;) Hihi vilken lyx:) Ha en riktigt bra fortsatt vecka goa du <3 Kramis

    SvaraRadera
  18. Det låter som en alldeles underbar eftermiddag. Vardagen kan allt bjuda på många härliga stunder!

    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)