onsdag 22 maj 2013

You're Invited....

till Las Vegas...
Ja inte till det "riktiga" Las Vegas i Nevada...
utan hem till C och hennes man som firar sina 35 år med en stor fest...

En kväll där vi ska dricka färglada drinkar, dricka bubbel, äta god mat och ha en otroligt trevlig kväll med Las Vegas tema och detta är nu på lördag...

Förberedelser???


Jodå jag yrar omkring här hemma med olika outfits...
Fram och tillbaka till spegeln, för att sedan undra om inte klänning nr 1 är bättre än 2, eller om jag ska ha en helt annan klänning.. rotar runt lite mer!!!
Långklänning?? kort klänning med paljetter??
Skor, jag är ingen klacksko tjej, jo kilklack funkar får då står jag stadigare och känner mig mer bekväm..
Man känner sig sådär snygg att prova kläder med håret på ända och osminkad...
Fast på lördag ska jag till frissan och få håret fixat, både färg och klipp och en enklare uppsättning...
Så nu känns det som jag får bestämma klänning på lördag...

Idag regnar det så jag åker in till staden för en fika med en go vän och hennes dotter...

Må så gott!


27 kommentarer :

  1. Las Vegas låter som kort klänning med paljetter, helt klart! Bling bling och snygg i håret,,, oj oj du kommer att bli balens drottning...
    Vilket himla roligt tema. Så man får chans att klä upp sig ordentligt och få känna sig lite längre bort än norra Hallands kustland...typ...
    Hoppas du kan visa bilder sen...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Vad kul med fest! Och med tema också, ännu roligare. Paljetter låter snyggt!

    SvaraRadera
  3. Sååå kul!! Det kommer att bli en kanonfest låter det som :-) Ha det riktigt skoj!

    SvaraRadera
  4. Men så kul. Spännande tema.
    Haha, men känner igen mig i klädprövandet. Brukar fara endel svordomar i luften med ;)
    Låter som mysiga onsdagsplaner för en grå och regnig dag. Här visar sig inte solen heller och detta väder skulle fortsätta även nästa vecka sägs det.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Men så kul det låter!
    Det är alltid roligt med kalas och speciellt med ett tema så man får fixa till sig lite extra.
    Ska bli kul att se vad du bestämmer dig för sen :)
    Ha en mysig onsdag.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Tema fester är bland det roligaste som finns...har arrangerat en hel drös genom åren! Raggarfest, vikingafest, Hon o han(alla bytte kön) och en hel drös till...Ha så himla kul!!
    C

    SvaraRadera
  7. Vilken toppenfest. Kort klänning med paljetter röstar jag på. Skönt att sätta sig hos frissan o bli ompysslad o sen gå på världens party, tjohoo va kul. Ska bli spännande att se vilken klänning du väljer o fina frisyren till det. Här spöregnar det oxå, men det gör inte så mycket för det är mycket som planeras nu. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Åh låter ju jätte härligt att gå på sådan fest. Ska bli kul att se vad du väljer för klänning och hur du kommer se ut.
    Här är det en mulen dag och det kommer säkert börja regna snart med
    Ha det bra
    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Du, allt klär en skönhet. Vad du än väljer för stass blir det kanon.

    Här drar vi till IKEA om en stund.

    Kram

    SvaraRadera
  10. så spännande... kanske kan vi få se bilder?! :-)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  11. Oj vad spännande!
    Blir kul att se vad du väljer ;) kram Suss

    SvaraRadera
  12. Men OH så kul och spännande! Det blir nog underbart kul vad du än tar på dig ;)

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  13. Å vad kul med en sådan dunderfest. Kram.

    SvaraRadera
  14. Vilken rolig fest! Bara förberedelserna är ju roliga i sig! Ska bli kul att se hur du valde sedan!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  15. Det kommer antagligen bli hur bra som helst vilket som :)! Låter som en kul fest! Anna

    SvaraRadera
  16. Alltid lite kul med speciella kalas, lyxigt att få gå till frissan.
    Det kommer att bli ursnyggt......
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  17. Las Vega tema, så häftigt! Beundrar dem som kan komma på sådana härliga teman!
    Vi får väl se er på bild?
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  18. Kul med tema fester..
    Kilklack är det som gäller för mig oxå:)
    Kram

    SvaraRadera
  19. Åh gu va kul :D
    Du hittar säkert det perfekta plagget till slut. Vi tjejer måste väl vela in i det sista jämt? :P
    Ta mycket kort på festen sen!

    Kom på att du frågade om eventet. Tyvärr blev det inställt då för få anmält sig :( Tycker synd om tjejerna som anordnade det, det måste vara jätte trist att avboka något de planerat så länge och väl.
    Men vi hoppas på en ny i höst :)

    Ha en fin dag imorgon vännen :)
    Kramar

    SvaraRadera
  20. Åh vad roligt! Men tänk att det alltid ska vara så svårt med kläder när man ska iväg. Jag hoppas att du hittar något snyggt som du känner dig bekväm i. Och gud så gött att få fixa håret, det skulle jag verkligen behöva.

    Ha det! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  21. Hihi... vilka underbara "bekymmer" du har just nu! ;) :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  22. Hej hallå vad det låter roligt!! Låt oss se den outfit du slutligen väljer!!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  23. Åhh vad kul med fest och få sig själv lite fixad till den dessutom ;) Verkligen trist att du inte var med på Bloggdagen - det hade varit roligt att ses men det kommer fler tåg ;) Här blir det istället bal på lördag, inte för mig då men för dottern så det blir många fina uppklädda par att titta på!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  24. Ikväll blir det temafest påjobbet och jag ska visst vara Geri Halliwell i Spice Girls..blir spännande...kram Diana

    SvaraRadera
  25. Så kul med ett riktigt ordentligt party! Och så lyxigt att fixa håret innan med, har du bestämt klänning? Kort med paljetter lät ju snyggt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  26. Kul!! Jag är ingen som brukar klä upp mig, och jag har inga skor som passar heller, och jag prioriterar inte det bland mina två par per år...suck för ortopedteknik alltså!

    vad synd att jag inte kan följa med i eftermiddag. Men det skall bli kul att se Hannah utklädd till Herr Gurka! ;-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  27. Vad cooolt ed Las Vegas tema

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)