torsdag 9 maj 2013

Färgglatt...

var det här!!!
Zara är en av mina favorit affärer när det gäller killkläder...
Alltid hittar jag något när jag är där...
Idag hade jag W med mig...
och han, 
ja han gillar färgglatt... 
tur det för det gör jag med till barnen!
Linne, t-shirt, två par shorts.. allt från Zara

Väl där i provrummet så var det som hämtat ur "Pretty Woman" när hon shoppar loss...
Jag smålog lite åt hans kläd idéer...
Men sen tillslut så var han nöjd...

Ha en härlig kväll....










26 kommentarer :

  1. Fina kläder i härliga färger!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  2. Fräcka färger o kläder till en cool kille, kul när han själv vet vad han vill ha. Tyvärr har vi inte Zara här i Halmstad, så det blir alltid ett besök när jag är i Kungsbacka eller Göteborg, mycket snyggt finns där. Njut av helgen vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Coola kläder ni hittat och va roligt att han vill vara med och välja själv!! Det är ju sen kanske en mammas uppgift att följa med, i alla fall är det så i denna familj! Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Härligt med färg till kidsen..
    Ha fina helgen, kram

    SvaraRadera
  5. Fina kläder! På Zara handlar jag mycket till barnbarnen och i år har det även blivit några färggranna Tshirts till mig!
    Så roligt med lite färg efter allt grått och svart som dominerat under vinterhalvåret!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  6. Snygga kläder =D, snyggt med färgglatt

    SvaraRadera
  7. så fina färger på kläderna till sonen, det är kul när de själva vill bestämma lite vad de vill ha för kläder, om det börjar i den åldern så klart,,inte lika kul när de är 3 år och säger att kläderna man tar fram till dom är fula hihi, har sådana små tjejer oxå:)
    Ha en fin kväll.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga färger på kläderna.Det är underbart med färger, jag gillar färgstarka kläder verkligen.

    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Snygga shorts , letar efter sådana till
    Mina grabbar .. Tack för tipset ;)
    Får bli en tripp till Kba ..
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken utomordentlig smak han har, kommer att bli en riktig modeikon i framtiden det där ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  11. Kul att de vill ha färg! En annan fastnar lätt i det svarta och vita :-) Ska allt tänka på att handla lite mer färgglatt.... det ser så härligt ut! Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  12. Men så roligt att han gillar färg. Det blir man så glad av. Håller med om Zaras kläder, jag gillar dem skarpt. Kram

    SvaraRadera
  13. Underbart med färgglada kläder! Jag älskar att klä mina prinsar i starka färger.:)

    Så mycket härligt du har planterat och kul att det tar sig så bra.

    Hoppas du har en fin kväll!

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  14. Kul med killar som gillar kläder och dessutom färgglatt! Gillar också Zara, tyvärr slog de igen här där jag bor!Får passa på när jag är i Stockholm!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  15. Så fint! Färg är så härligt och gör glad.

    Ha en härlig helg!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  16. Vad skoj att handla nytt =) Och det finns så himla mycket snyggt och färgglatt. Oftast har jag basfärger som vitt, svart och beige, men en hel del färg har smugit sig in nu.
    Kram och ha en toppen dag

    SvaraRadera
  17. Härligt med färg,E gillar också färg kram Diana

    SvaraRadera
  18. Underbart med färg! Världen blir lite gladare då. En gråtrist, dassig dag blir roligare och lättare att ta sig igenom med färg tänker jag.
    Önskar dig och de dina en härlig helg!

    SvaraRadera
  19. Färgglatt ska det vara till barnen!
    Vera är stl 116 nu och det är så svårt att hitta en "ren" stl 116, det finns nästan bara dubbelstorlekar i affärerna där jag bor, så dumt.
    I dag blir det en sväng till ett minizoo här i närheten, kan bli trevligt.
    Kram

    SvaraRadera
  20. Zara är absolut bäst på barnkläder! Ha en bra dag :) Anna

    SvaraRadera
  21. Jag gillar också Zara. Ser ut som du hittat jättefina kläder. Kul med färg!

    Ha en fin dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  22. Låter som ni hade en mysig mor och son stund.
    Ja zara har mycket fint. Vågar ju knappt besöka deras hemsida. Stella har nog med "fint". Så här får det nog bli lite mer tradera och loppisfynd till hennes sommar garderob. Det ska vara "gräva i jord-vänliga" och "ingen fara med maskrosfläckar"- kläder som får fylla på hennes garderob nu ;) ungen älskar ju att vara ute och utforska lika mycket som sin mor.

    Hoppas ni får en riktigt mysig kväll. Kram Malin

    SvaraRadera
  23. Härligt med färger :)
    Här är det bara rosa och lila som gäller och allt som är prinsessigt...
    Hoppas ni får en härlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  24. Vilka roliga färger!
    själv är jag lite röd efter att ha stått o krattat och kört gamla löv i bara jeans och sån träningsbh... Ett drygt dygn på gården, och jössas va skönt det var att komma hem igen till ön... visst är det fint där och så, på gården, men Lillemans syrra o mamma var där igår, och tre stolliga hundar tar på krafterna. Han mopsade med morsan och nu har han ont i läppen, hahaha.. jösses va pisk han fick... så det gör han inte om...nu är han helt utslagen,, så imorgon blir det nog ingen långprommis för herrn...
    känner mig lite urlakad, alltså, och ser ut som en tvättbjörn...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  25. Åh Pretty Women känsla är ju helt underbart :D
    Han kommer bli farlig för tjejerna den där gossen! ;) Redan bra klädsmak!

    Hade ni en lyckad Tapas kväll? :)
    Smidigt att slå ihop några födelsedagar och fira lite extra.

    Vad hittar ni på ikväll då?
    Vi ska se en rysare strax. Ville bara hinna läsa i fatt lite bloggar först.. har ju aldrig tid över till det längre :(
    MÅNGA KRAMAR!


    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)