söndag 12 maj 2013

Dimmig söndag...

Här fångade vi dagen tidigt tidigt idag, så
pass tidigt att min man och jag sov middag redan kl 8 imorse... 
Vad har han fått för sig den lille egentligen....

Men nu har vi varit ute en stund, lite kallt idag..
Jag åkte för att köpa lite blommor....
Fyllde vagnen med några blommor, hittade jordgubbar för ett jordgubbsland det vill jag ha, ställde tillbaka några blommor...
Sen hittade jag inte vagnen...
Inte någonstans...




Jag åkte hem....

Fortsätter att spendera dagen ute med diverse sysslor...

Ha en skön söndag 




16 kommentarer :

  1. Nämen vad retligt att inte hitta vagnen igen. Lite trött kanske efter den tidiga starten....
    Här har vi en magsjuk liten kille att ta hand om,suck.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då blev det typ....billigt... då.
    Vad retligt,,,
    idag är en laid back-dag-- men nu får vi ta en promenad ner till båten, Lilleman o jag.
    J har åkt ner dit o givetvis inte tagit med sin mobil,,, dom vet hur dom ska göra sig oanträffbara... men jag ser han allt! från fönstret, och inte går det att ropa för det är ganska långt ner till marinan...
    så det blir en prommis då istället...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Det blev ju nästan Jakten på den försvunna kundvagnen...Fy så retligt o snopet. Hoppas du får en bättre eftermiddag ute i trädgården. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Haha, blev det varken plantor eller blommor med hem då?!?
    Huuua, en till som vaknar med ljuset? Stella började sova längre igen när jag började dra till hennes dörr så inte ljuset från matsalen kommer in till henne.
    Ha nu en fortsatt mysig dag. Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Lustigt att den försvann, kanske någon som tog fel :) Visst är det härligt att kunna vara ute. Själv ska jag ut och mumsa grillat nu. Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Nämen, försvann den bara? Då fick du inte med dig några plantor hem då!?
    Ha en fin kväll!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  7. Näförsvann den bara? :P Vilken otis för plånkan!
    De blir säkert några jordgubbsplantor lite längre fram.
    Vi planterade jordgubbar i krukorna istället för blommor förra året. Väldigt poppis av barnen ;) Tipsar!

    Känner du dej taggad för springandet imorgon nu då? Det kommer gå bra :) Men du lär ju va lagom svett. Jag kommer aldrig göra om det, haha.

    Sv. Visst är instagram bra? Perfekt att följa både vänner och bloggvänner där. Mycket bilder, och kortfattad text så det finns inga ursäkter till att inte hinna ;) Sen är det så smidigt att bara "gilla" om tiden inte finns för att kommentera.

    Ha en mysig kväll fina du!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  8. Jordgubbar är det enda jag lyckas riktigt bra med! I år blir det nog inte så mycket bär för det var dags att förnya plantorna, men de brukar bli stora första året! Så är det ju så skönt att veta att de inte är besprutade, utan man
    kan äta dem solvarma direkt från landet!
    Barnbarnen hinner knappt ur bilen förrän de ligger på knä och plockar!
    Visst är det härligt gå upp klockan fem, men nu är ögonlocken bra
    tunga!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  9. Låter som en fin dag så där man bara skrotar runt och är sådär avslappnad så att man inte vet vart man ställt vagnen.
    Vi har haft en riktig grejardag när allt och lite till skulle fixas.
    Bra tips med jordgubbar det ska jag plantera några

    Ha en fin kväll
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  10. Ja oj, hur tidigt var ni inte upp då om middagsvilan inföll redan klockan 8 ;) ?
    Kram.

    SvaraRadera
  11. Oj! Middagsvila klockan åtta var det du som väckte tuppen!? Kram Sara

    SvaraRadera
  12. Nämen rackarns snodde ngn vagnen, samt oj ändrat om dygnen minsann, förstår att det är jobbigt också

    Kramar

    SvaraRadera
  13. Men vilken tokig dag. Har en liten här också som tycker det är slöseri med tid att sova;-) Hihi vilken galen kundvagn! Ha en fin vecka vännen<3 Kram

    SvaraRadera
  14. Vad snopet med vagnen!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  15. Va? Någon tyckte det var en bra vagn. Det har hänt också en gång ;)

    Gillar tischan!!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  16. Åh vilken härlig giraff-tröja :-)
    Jordgubbar. Tack. det har jag glömt att köpa och plantera. måste fixa till helgen.

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)