måndag 27 maj 2013

Las Vegas....

Kvällen i "Las Vegas" var så lyckad!
Började lördagen hos bästa frisören Sofia, som nu gjort mig ännu mer röd/brunare i håret, kanske mer röd denna gången...
Sofia gjorde även min håruppsättning, sådär lite "slarvig och rufsig" precis så som jag ville ha det.
Hon kan hon och som alltid är jag så nöjd när jag går därifrån...


Halsband från Lindex
Lördagen bjöd på strålande väder, så valet av klänning var enklare, det blev den kortare med paljetter óch tyll...
Jag kunde ju inte riktigt låta bli att inte gå inför det här med Las Vegas, så jag knåpade ihop en tärning och hittade perfekta cocktailglasögon på Glitter..




Måndag igen då, solen strålar och en ny vecka ligger framför oss...
Ha en fin fin dag..

31 kommentarer :

  1. Snyggt alltihop!
    Ny vecka, nya tag...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha härligt. Snyggt hår, urläckert halsband, tjusig klänning och pricken över i:et...tärningen. Du är lustigt du :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så snygg du är då! Och jag diggade verkligen glasögonen och tärningen :). Kul att det blev en lyckad kväll.

    Ja måndag igen men här är det regnigt. Så typiskt det går ett regnstråk precis över mellansverige, tycker alltid det är så, fint i södra och norra Sverige och regn här :(. Men men jag ska inte hänga läpp för det, jag antar att det är bra för mina nyplanterade hallonbuskar att de får lite regn :).

    Ha en toppenbra måndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Låter jättekul och du är så snygg! Jättefin i håret..halsbandet gillar jag!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  5. Haha vilket dunderpartaj, roligt det verkar ha varit. Kram.

    SvaraRadera
  6. Låter kanon skoj.Jättefin i håret är du .Önskar dej en skön start på nya veckan.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Kul med Las Vegas tema på en fest och du var riktigt tjusig i din outfit med tärning och allt :)
    Här är det mulet men ser ut att spricka upp så förhoppningsvis kommer solen tillbaka under dagen.
    Ha det gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Snyggo! Kul att festen blev lyckad och ännu roligare när gästerna tar temat på allvar och går "all in". Kreativt där med tärningen!

    Ha en fin måndag!
    Kram Jossan

    SvaraRadera
  9. tjusigt... och tärningen var en rolig ide´!

    SvaraRadera
  10. Jäklars va snygg du e´!
    Tur att ingen sa "Tärningen är kastad..." ha ha. Vilken rolig idé och enkel att ta bort sen. För det blidde väl ingen tryckare dansad i den stassen annars.
    Äntligen måndag så man kan återgå till rutinerna.... eller... nej jag gillar nog helgerna bäst, speciellt när de är som denna...idag=regn, grått men vänta nu! lite blått syns faktiskt... tänkte väl det.
    Ha en fin start
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  11. Snyggaste tärningen jag sett i mitt liv.
    Älskar frisyren. Låter som en riktigt rolig dag.
    TackTack för gratulationen =) Ha nu en riktigt bra start på veckan, kram Malin

    SvaraRadera
  12. Wow vad snyggt! Och vilken kul idé!

    Låter som ni haft det toppen!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  13. Hej snygging, gudars va fin du va o blev i håret sen då!!
    Älskar också att klä ut mig o gå all in fast de blir alldeles för sällan
    tyvärr då mina vänner inte gillar de som jag :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  14. vad fin du var och vilken härlig hårfärg riktigt snyggt. Kul att det blev bra väder för er också.
    I fredags när jag var hos min bästa vän så blev jag inbjuden på flower power party i augusti, hennes syrra brukar varje sommar anordna en sommar fest med olika teman så jag hoppas på att kunna gå på den och att jag hittar några bra kläder också.
    Ha en bra dag kram Linda

    SvaraRadera
  15. Ja hej snyggning! Klänningen, håret och halsbandet var fantastiskt tillsammans!

    Roligt med en sådan helkväll och gå "all in".

    Kram, ha en fin vecka

    Lotta

    SvaraRadera
  16. Hahahahhaha vilka tokigheter!!1
    Vilken fantasi du har!!!
    Jättehäftigt juuuu.....
    Vilken fin färg du har i håret har alltid tyckt om den!!1
    Snygga kläder med förstås!!!
    Ha en fortsatt fin Måndag!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  17. Så cool...temafester är ju det roligaste som finns!
    Kramis
    C

    SvaraRadera
  18. Ha ha vilken ide! Vilken härlig outfit! Riktigt fin frisyr!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  19. Men vilken snygg Las Vegas girl. Ursnygg frisyr som matchade perfekt till klänningen. Tärningen så himla fräckt, verkligen mitt i prick. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  20. Men hur snygg är du!? Jättesnygg! Och älskar din krativitet och att gå all in på val av "kostym". Måste ha gjort succé på festen:)) Hoppas du hade riktgit kul!

    Och att du haft en fin måndag också!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  21. Wow wow wow så snygg du är vackra kvinna!! Toppen!! Kram Sara

    SvaraRadera
  22. Du är allt ett snyggo du!!:) Och urhäftiga brillor!! Ha en bra start på veckan nu! Tänk att vi är inne i sista veckan i maj, hur märkligt fort har inte den här månaden gått?:) Kraaam!

    SvaraRadera
  23. Såååå fin =) Wow. Och vilka coola brillor *hihi*
    Hoppas du får en strålande tisdag fina, kramen <3

    SvaraRadera
  24. Men tjena, vad du är snygg kvinna!! Vad KUL med tärningen, härligt med någon som vågar ta i lite...;-)

    Ja, ogräs kan vara vackert - faktiskt. Min granne tycker till exempel det är vansinne att ta bort maskrosor, de lyser ju upp så härligt.....tål att tvistas om!

    Ja vår husfärg kommer bli så jävla snyggt, för att inte överdriva lite. Anders tar lite varje dag och det är så häftigt att se färgen växa fram.

    Hoppas vi kan ses snart! Kram, Cissi

    SvaraRadera
  25. Snygging! Med och utan tärning! Hoppas att det blev ett superlyckat party!

    Ha en fin solig tisdag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  26. Men vad fin du var!!! Uppsättning var jättesnygg.. super med en frissa som får till det som man vill ha det!

    Önskar dig en fin fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  27. Åh så himla fin!!! Gillar verkligen din fina håruppsättning, så där lite härligt busig :-)
    Kul med en fest med härligt vårväder!!
    Hoppas att du får en fortsatt fin vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  28. Frisyren är ju bara så läcker och jag hade inte haft något emot din tärningsklänning.
    Hoppas du vann lite på rouletten :)
    Kram

    SvaraRadera
  29. Kul tema! Vad snygg du är i din klänning. Perfekt att ha i sommar på fest eller varför inte snofsa upp sig där hemma :) Ha en mysig kväll. Kram Nina

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)