lördag 18 maj 2013

Nya kläder....

Imorse innan skogen ens vaknat till liv, solen var på väg upp och det visade 16 grader på termometern.
Hoppade jag i mina nya träningskläder... 
Med inställningen att de skulle få mig att sväva fram mellan lyktstolparna, där sprack den drömmen! 
Sväva gjorde jag inte men ut för intervall och en joggingtur det kom jag och jo det finns nog en energikick med nya träningskläder... 


Planerna är att få till ett jordgubbsland idag...
Solen skiner dock lite blåsigt men men 
det är väl dags att gå ut...

Ha en toppen dag!!! 






25 kommentarer :

  1. Härligt med en joggingtur på morgonen, snygga träningskläder också! I år ska jag plantera jordgubbar på balkongen, hoppas jag lyckas och att det blir fina jordgubbar!
    Ha en fin dag!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  2. Gött med morgonlöpning! Snygga kläder också! Får be pappa ta hem till mig, han jobbar som inköpare på Craft.

    Jag själv har dock nya träningskläder från HM dagen till ära, jag ska in på gymmet och träna dubbla schlagerpass. Kul! Ikväll blir det en tur in till stan med maken.

    Ha en fin helg!
    Kram Jossan

    SvaraRadera
  3. Duktiga du som kommer ut på löptur! På morgonen t o m!
    Snygga träningskläder, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Hej va duktig du är! Shit löpa de är inte min grej alls, har aldrig varit. Fast man är ju aldrig för gammal för o ändra sig :)
    Fina kläder, liknar mina som jag hade i höstas när jag poower walkade.
    Hmm ja de har jag också lagt av med. Usch mig.

    Ha en skön dag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Den bästa löpningen är den som blir av. :-)

    Lycka till med jordgubbslandet, har du köpt plantor eller har du fått revor? Kram!

    SvaraRadera
  6. Bra gjort! Jo men visst blir det i alla fall lite roligare med snygga träningskläder att ta på:)

    Trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Härligt med en morgontur, var själv uppe tidigt o gick en prominix. Här har det oxå planterats både jordgubbar o smultron, nu håller jag bara tummen att de tar sig. Vill gärna mumsa på egenodlade jordgubbar längre fram i sommar. Ha en skön kväll vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Härligt med morgonrunda! Nya kläder ger allt en liten kick :-) Det känns roligare då :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  9. Här får nog slitas ett tag till på mina gamla träningskläder, de ser faktiskt ganska nya ut och hur kan det komma sig?
    Här har det planterats en lönn i dag och nu håller jag tummarna för att den inte blåser sönder i natt!
    Önskar dig en fortsatt fin helg!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  10. Alltid kul med nya träningskläder, det hade jag också behövt. Och så skönt med sol och värme (och blåst). Önskar dig en skön söndag! Kram

    SvaraRadera
  11. Åh, ja visst hjälper nya kläder iallafall motivationen ;)
    Så skönt med att ha träningen avklarad på morgonen.
    Hoppas trädgårdsfixet gick bra.
    Idag vankas en ny utedag i trädgården här efter en lat, skön mysdag hemma hos mor och far igår.
    Ha nu en skön söndag. Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Jordgubbar som är så gott - härligt att kunna plocka egna i trädgården. Kram.

    SvaraRadera
  13. Snygga kläder det där.
    Idag har det varit en bra ledig dag har både varit ute och jobbat lite i trädgården och inne.
    Angående mässan så var den jätte härlig att gå runt och strosa på. Fanns hur mycket som helst att kolla på och även föreläsningar om man ville gå på det.
    Jag tycker att jalapenos är alldeles för starkt men sambon A gillar det.
    Ha en bra kväll kram Linda

    SvaraRadera
  14. Finfint!!

    Älskar att plocka jordgubbar. Snart drar det igång här.

    KRAM och ha en fin vecka

    Lotta

    SvaraRadera
  15. Med nya träningskläder kommer man långt!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Heja dig:-) Ja men visst är det så att det faktiskt gör lite med fräscha träningskläder:-) Känns så mentalt för mig iallafall.. Längesen jag var här nu, ska kika massor nu:-) Ha det gott<3 Kramar

    SvaraRadera
  17. Bra där, nya träningskläder piggar ju alltid upp;)
    Kram

    SvaraRadera
  18. Snyggt! Träningskläder unnar jag mig typ vart tionde år så att jag är väl inte alltid helt snygg på mina PW´s... Jag prioriterar alltid annat! Men nu blev jag lite inspirerad!

    Kram Och Godnatt // Jenny

    SvaraRadera
  19. Vilka snygga träningskläder! Det blir ju åtminstone liiite roligare att träna om man har något snyggt på sig. Ha det så bra! Kram Camilla

    SvaraRadera
  20. Läckra träningskläder , tror väl sällan att man svävar tror ma får va' rätt nöjd med att ta sig framåt. Hoppas gubbalandet blev fint, där kan du njuta i sommar.
    Kramar

    SvaraRadera
  21. snygga kläder, tror minsann att jag ska inhandla lite fina till mannen för han var inte snyggast i göteborg i lördags!
    Hur det gick? Mycket sämre än förra året, men med förklylning i kroppen och känning av reumatoísmen tyckar jag att han ska vara nöj i värmen. För mej gick det däremot strålande...!

    SvaraRadera
  22. Härligt,snart ska jag ut på min runda kram Diana

    SvaraRadera
  23. Härligt ! :)

    Jag måste också investera tränings kläder och även komma igång med träningen.
    Nu i helglen åt vi som bara den....
    så nu gäller det att ta tag i....


    Skönt med denna årstiden nu .

    Ha en fin vecka ! Kram från mig

    SvaraRadera
  24. Gu va du är redig som cyklar ett lopp så där... va häftigt! Träningsvärk?
    Snygga kläder. Borde också skaffa. Lite dumt att bara ha en omgång, speciellt när jag kanske kommer att gympa fler ggr i veckan i sommar, då det är gympa på bryggan i Fiskebäckskil (Gullmarsbaden)... vi får se hur det funkar med hunden o sånt.., ingen hund i varm bil---
    Igår var jag på Ikea i Torp. Det var som det brukar. Folk, folk o möbler--haha... men jag fick tag på nytt överkast, kuddar och förvaring som jag tänkt. Och så två såna hydrangea-blommor.
    Imorgon tänkte jag försöka mig på Step-up igen... har saknat träningen... ögonen känns bra. Sårskorpor borta. Nöjd.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  25. Snygga kläder. Klart man får mer energi av nya träningskläder. man känner sig så sportig och häftig och flyger fram. I alla fall dom första 100 metrarna :-)
    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)