torsdag 23 maj 2013

En shoppingdag...

ja en redig shoppingdag skulle sitta fint...
eller inte?
 för när jag har bestämt mig för att "här ska ut och handlas, gapar affärerna tomma.."
Kanske därför det blir så mycket impulsköp för min del, jag roffar åt mig något snyggt i förbi farten att jag inte tänker efter före...
I måndags låg mitt kort i makens bil... jo men gissa hur mycket fint som hängde överallt när jag kom till köpcentret UTAN kort!

Igår var jag tillbaks på köpcentret för en fika och ramlade först in på Lindex, vilket jag för övrigt tycker har hottat upp sig både på barn och dam avdelningen...
Färgglatt igen, denna gången till lille N...
och i förbi farten till kassan en topp från Holly&Whyte till mig...
Impuls? ja kanske det men jag gillar den...


Ett hav av färglada rosor fanns till ett galet nedsatt pris, ryckte åt mig tre buntar så nu står det rosor lite varstans här hemma...

Idag är det jobb...

Happy Thursday!!!

23 kommentarer :

  1. Ja men visst är det alltid så. Att när man är på jakt då hittar man inget. Men när man inte ska eller kan ja då finns det massa.
    Härliga tröjor. Och vilka underbara färger på rosorna.

    Hoppas arbetsdagen går fort. Här kryper tiden fram nu när man räknar ner :p
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Precis så är det för mig också... hittar sällan något när jag ger mig iväg.

    Men du hade iallafall turen att hitta en snygg tröja och vackra rosor!
    Vilket härligt vardagslyx att ha rosor lite här och var :)

    Här har vi hade regn och rusk hela veckan... hoppas på finväder till helgen så vi får fortsatta med bygget.

    Vill passa på att önska dig en trevlig helg! Vi åker söderut och hämtar dottern som får sommarlov :)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Ohh så fina rea och impulssköp, skulle också behöva lite nytt =D

    SvaraRadera
  4. Jag har också blivit ett Lindex-fan efter att ha ratat butiken i många år men man kanske har mognat..he he - jättefin top iaf ;) Happy thursday ;)

    Kram ullis

    SvaraRadera
  5. Superfint ju! Färger blir man glad av. Jag måste skriva att detsamma gäller för mig. När jag väl ska handla så är det skitsvårt att hitta något. Kram

    SvaraRadera
  6. Men visst är det så att när man väl bestämt oss för lite shopping så hittar man ingenting.....
    När plånboken känns lite mager då bara trillar man över en massa grejer :)
    Jättesnygg tröja till dig, ja även till lille N

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag känne rigen det där med att shoppa på "beställning", jag är inte heller vidare bra på det. Vad kul med Las vegas-fest, hoppas någon av klänningarna känns rätt på lördag! Förresten, tack för kommentar-tipset. jag undrar en sak bara, när du säger logga in, var menar du då? Jag är nämligen inloggad men min googleprofil (för gmail, blogger mm) men när jag ska kommentera så fattar den inte det och frågar ju inte heller efter inloggning. Jag har provat att logga ut och logga in igen och att starta om telefonen. Det blev inte bättre. Störigt!

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du har haft en bra jobbdag!

    nej men visst är det väl bara för retfullt, när man inte ska shoppa då finns det hur mycket som helst, men när man väl ska ut och handla då minsann hittar man inget som faller en i smaken. Håller med dig om Lindex, jag tycker de har riktigt snygga kläder nu, blir nog en tur dit när löningen kommit :).

    Bilden på rosorna är så fin! Måste köpa lite fina blommor imorgon, att njuta av till helgen.

    Ha det toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  9. Lindex har verkligen tagit sig ur tantträsket o levererar numer riktigt bra kläder, shoppar en hel del där. Härligt med rosor inför helgen o dessutom till ett bra pris. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Halva min gardrob består av Holly& från Lindex. Grymt snyggt tycker jag! Kram Sara

    SvaraRadera
  11. Känner igen det där med shopping att de gånger man tänker att nu jäklar nu ska här shoppas då finns det verkligen inget att shoppa.
    Tack jag har många halsband men har svårt att använda det då jag får så jäkla ont i nacken av att ha halsband spelar ingen roll om de är tunna lätte jag får oftast till slut huvudvärk av att ha haft halsband, min mamma är precis likadan.
    Här har det varit en regnig dag så man blir inte så pigg av vädret och jag känner att jag har en förkylning på G med
    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Härliga färger.:-) Stina

    SvaraRadera
  13. Det finns mycket snyggt på Lindex, jag var in och köpte en kjol nyligen.
    Vackra rosor du fyndade!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  14. Lindex har himla mycket fint .Underbara rosor du har köpt.Ha det gott kram Rita ♥

    SvaraRadera
  15. Gillar också Lindex utbud, i synnerhet barnkläder:)
    Köpte mig en klänning av Holy & Whitney, randig jag med;) likarna att satsa på säkra et;)
    Ha en riktigt fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Vad kul att Lindex har blivit bra i utbudet.
    Vad kul med mycket rosor de är ju så fina.
    Ha en fin helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  17. Ha ha..härligt inlägg!
    Vackra rosor..
    Natti
    C

    SvaraRadera
  18. Det är ju så himla kul att shoppa...Det är ju precis så det är. Har man inte möjlighet att handla så hittar man massor. Går o grämer mig att jag inte köpte ännu ett snyggt regnställ på Nordby (norska gränsen) , ett Didrikssons till bra pris... tänkte väl att jag skulle klara mig med ett lila. Att det där limegröna skulle sätta sig i huvet på mig kunde jag inte tro... husse fick ju ett snyggt grönt, men jag bara kände på det limefärgade och sa ÅÅÅh va snyggt... faen va dum jag va. Kanske finns kvar nästa gång vi kommer dit,,, till hösten... Retligt...
    Nåväl, idag behövs inget regnställ i alla fall, för solen skiner och det får man väl va glad för...haha.
    ha en fin helg,,, vi kanske ska ut lite med båten, bara jag läst på hur vi ska åka,,,det där med vilken sida om prickarna o prylarna i vattnet o så, du vet... så man inte krockar...haha
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  19. Hej =) Det är ju skoj att shoppa, och jag har märkt att om jag förbjuder mig själv att shoppa så shoppar jag bara ännu mer *skrattar*
    Härligt med färska blomster hemma tycker jag. Kram och ha en fin fredag <3

    SvaraRadera
  20. Hej, tack ja visst vart det fint =D. Ja, jag är nog lite ordningsam så, men det är inte alltid så undanplockat såklart, hehe.

    Kramar, ha en bra fredag du/ni med

    SvaraRadera
  21. Tyvärr så har inte förkylningen hållit sig borta utan den har brutit ut ordentligt men det hindrar inte mig jag ska umgås med mina vänner ändå.
    Just för stunden sitter jag på jobbet men det är så segt här, vi gör nämligen inget här på dagarna utan att finnas här typ om de boende behöver oss vilket de sällan gör. Men visst lätt förtjänta pengar, men tiden sniglar fram och det finns inget värre än att typ " sitta av " tiden
    Ha en bra helg kram Linda

    SvaraRadera
  22. Härligt med lite shopping !! Jag handlar det mesta på nätet...vi bor på landet så det är så himla bekvämt att klicka hem grejerna .

    Kraaaam

    SvaraRadera
  23. Visst är det skoj med shopping! När man hittar nåt och när kortet är med ;)
    Men den hel fint kom ju med hem och även en massa vackra blommor, kram Suss

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)