tisdag 5 mars 2013

To do list...


Det blir lite ärenden till lilla staden idag..

Började dagen med hemmaträning innan mannen stack till jobbet!
sen har jag fastnat framför datan med att leta vårjacka till 
lille N...
Ja det finns ju dom jackor som är snygga och man vill ha bara för att
 och sen finns det ju dom som är bättre och även snygga för att dom är praktiska 
så att man kan leka ute (för det kommer ju han att göra nu till våren)
Sen vem vet hur sommaren blir...
Ja nu hoppas vi ju på att sommaren ska bli riktigt varm och skön såklart...
Så man kan sitta ute på kvällarna utan att till hösten räkna gångerna på en hand...

bild: zara.com


barnkläder och Jackor från Mini Rodini
bild: oiidesign.se (Mini Rodini)
Didriksons Jacka Casy kids turkos
bild: filur.se (Didriksons)


bild: lindex.com


själv behöver jag ingen praktiskt vårjacka, jag klarar mig med en snygg...
Så nu är frågan ska man ta sig en titt i sin garderob... eller butiken???

Nä här får bli ett snabbt superman ombyte om jag ska hinna med min to do lista innan W kommer från skolan... 

Ha en härlig tisdag!!!












20 kommentarer :

  1. Den från Lindex har jag också kikat på, tycker att den var snyggare irl än på bild. Annars var ju Didrikssonjackan läcker, vilken härlig färg! Zara är en favvo, vi har både jackor och andra kläder därifrån till M. Har ni sparat mycket efter Wigggo eller har ni hunnit ge bort kanske? Här borde vi ge bort/sälja eftersom vi har så ont om förvaring men jag kan liksom inte förmå mig riktigt.. Lycka till med listan - lyckos dig som har så nära till både Kungsmässan och Freeport!:) Kramkram!

    SvaraRadera
  2. Härligt med de första stegen utan stöd, nu dröjer det inte länge tills han springer omkring :)
    Lycka till med dagens to do listan, jag ska iväg och jobba om några timmar så nu laddar jag med lite nätsurfning :)
    Ha en toppen tisdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hehe, jag har också många jackor, men nog skulle jag vilja ta mig en titt efter en ny ;)

    SvaraRadera
  4. Fina jackor! Min man köpte vårjacka till stortjejen i söndags, och jag själv är i stort behov av en ny då knapparna på min favvo håller på att ramla av. Den har fyra år på nacken och jag älskar den! Men nu är det dags för en ny...

    Grattis till lillkillens första stapplande steg!
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tror inte att jag äger någon vårjacka... inte vad jag minns i varje fall ;) Herregud, kanske dags för shopping :)
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Så mycket snyggt. Här börjat småspana lite här efter något till Stella med. Men hon har en regnjacka och en fleece redan, så här vill jag nog satsa på snyggt och mindre praktisk ;)
    Hoppas du hunnit med allt på to do listan så ni får en mysig och lugn kväll. Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Gillade Didriksons jackan...

    ...ha en go kväll

    SvaraRadera
  8. Vilka fina jackor. Den översta och den understa är favoriter. :)

    Ska du ha en snygg och opraktisk ;) jacka så kan jag rekommendera den jag köpte från H&M med ärmar av skinn. Har fått mycket positiv respons på den när jag visat den på bloggen o på instagram. Och jag känner mig fin i den. :)Den gröna har jag.
    http://www.hm.com/se/product/09269?article=09269-A#article=09269-B

    Ha en bra kväll!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Jag gillar Didriksson-jackan eller Lindex-jackan bäst! Här har farmor redan köpt barnens vårjackor, jag tror Elias har fyra jackor han kan använda nu i vår. :-)
    Vad du är grym med din träning!!
    Kram, Cissi

    SvaraRadera
  10. Bra jackor!
    Ha en skön kväll.
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  11. Hehe, ja vi har mycket snö kvar faktiskt, så hoppas att det börjar smälta bort lite snart =D, detta är dock inte en dagsfärsk bild, men vi har nästan åt det hållet.

    Haha du ser, jag har också en ny jacka jag knappt använde förra våren =D
    kramar

    SvaraRadera
  12. Älskar den från didriksson!! :)
    Men priset är väl rätt dyrt då med..

    Jag tycker du ska kolla i butiken ;) Lite vår shopping är aldrig fel!
    Jag skulle behöva en ny, sett att det ska finnas en fin svart på Vero Moda :)

    Nu ska jag försöka smälta dagens händelse..

    Kramar

    SvaraRadera
  13. Så mycket fina jackor! Ja det börjar bli dags att se över hur det är med vårjackor till kidsen nu, jag var ju så fräcka så jag köpte en till mig innan jag köpte till barnen ;).

    Härligt att starta dagen med träning! Hoppas du hann med din to do list. Kram Jennifer

    SvaraRadera
  14. Bra att du tagit det lugnt med träningen, och lika bra att du kommit igång nu. :) Jag gillar båda passen. Utöver dem är shoulder ripper en favorit (om man har hantlar att tillgå). Men då är de ju nästan jämngamla, så när som på 6 veckor eller nåt. 11 jan är min lill-tjej född, fast det har jag kanske redan berättat. :) Hoppas det gick bra med to.do.listan i dag. Kram

    SvaraRadera
  15. Åh, nu blev det så där väntan-längtansfullt inuti mig igen! Ljumma sommarkvällar, så ljuvliga de är!
    Men snart, snart, SNART är vi där!
    Stora kramen

    SvaraRadera
  16. Hej min vän..
    Åh vad härligt att börja kolla efter vårkläder till dom små, det finns ju så himla många fina :)
    Här lovas det några dagar ytterligare med finväder :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  17. Fina jackor du har hittat, äldsta sonens vårjacka anlände igår kram Diana

    SvaraRadera
  18. Den turkosa jackan är ju så snygg =)
    Finns ju så mycket fina vårkläder, här har sonen från förra året men till nästa år är det dags för en ny igen.
    Kram och ha en toppen dag =)

    SvaraRadera
  19. Ha ha, jag klarar mej med en snygg! Den var bra... den ska jag stjäla.
    Om man ska vara ärlig så används de praktiska mest,,, åtminstone här.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)