lördag 9 mars 2013

Att träffa en bloggvän...


In real life!!!

Igår träffade jag Cissi med bloggen Lyckornas hem och trädgård
Cissi hade vunnit en FB tävling,
 en Pappelina matta på Atmosfär Inredning och design här i staden där jag bor
(vi bor några mil ifrån varandra)
Så hon frågade om vi skulle ses...
och det gjorde vi :-)



(Alla bilder är tagna av Cissi)
130308-013

130308-014


Vi satte oss på ett café i staden...
Vi hade säkert kunnat sitta kvar hela dagen om det inte var så att vi båda hade tider att passa.
Vilken härlig tjej!
Så roligt att träffa någon som man "skriver till"
Vi pratade om allt, och precis som Cissi skrivit så känns det som vi känt varandra jättelänge, fast ändå inte och tiden gick galet fort!



130308-016

och så här snygg blev mattan i Cissis hall!!

130308-018

130308-022

TACK Cissi, vi ses snart igen!!


Här är halvhysteri! Gaaah!
Frostingen kletar till cupcakesen, mannen jobbar, 
hockeyträning om en stund, 
cyklarna gjorde domino i garaget när jag skulle hämta extra stolarna...
(puuh bilen klarade sig)
dukningen kvar, 
måste hinna duscha, 
Wiggos veckopeng ökade till det dubbla idag, 50 kr rikare blev han!
Muta, ja kanske men jag behövde/behöver hjälp!
Lite yoga andning så är allt back to normal!!!

Ha en härlig lördag!
och 
TACK för alla fina och rara hälsningar till Noah!

KRAM!

22 kommentarer :

  1. Spännande att träffas på riktigt.
    Jag ska ev upp till Skövde i april och träffa lite Goa tjejer jag lärt känna via blogglandia.

    Haha, andas lugnt och ta en sak i taget. Ha nu en härlig lördag utan stress. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Att träffa boggvänner irl är fantastiskt! Jag befinner mig på ett blåsfritt ställe i 40 gr värme..TinaTheShed

    SvaraRadera
  3. Vad härligt och roligt att få träffa en av sina bloggvänner in real. Och att man klaffar så :)
    Ha nu ett mysigt kalas, stressa inte för mycket. Kram.

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, vilken grej! Det är så häftigt att träffa människor man lärt känna på nätet, det är ofta så att man "känner igen" dem och att pladdret bara fortsätter trots att man bytt form från skrivande till pratande:)

    Och fullt ös som vanligt hör jag! Bra att du minns att andas;)

    Ha en fin helg vännen,
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så skoj att träffa en bloggvän! :)
    Det måste kännas lite annorlunda med ändå bekant..

    Låter som en stressig dag. Men nu har jag sett på instagram att ni kom iväg på Hockeyn och att Noah blev sysselsatt ;)
    Hoppas du passar på att pusta ut innan dagen fortsätter..

    Gött för honom att få höjd veckopeng ;) Minns att jag förhandlade med min pappa vaaaarje fredag, men han var inte lätt att lura :P

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  6. Så trevligt ni verkar ha haft! :)

    Stort GRATTIS i efterskott till din söta 1-åring!

    Ha en bra dag och stressa inte ihjäl dig. ;)

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  7. I know the feeling!!!

    Härligt. Jag har träffat några bloggvänner IRL och det har varit fantastiskt.

    Fina bilder!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
  8. Jag har faktiskt inte träffat nån via bloggen men hoppas att jag får chansen och också vågar ta den! Ha en härlig lördag och coooooooool down.. Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Vad kul att träffa en bloggvän. Jag skulle också vilja det men det är ju lite svårt för mig, haha.
    Men kanske en dag så kan man vara med på en bloggträff.
    Ha en trevlig helg.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  10. Så spännande att träffa nån från bloggvärlden!
    Hoppas kvällen går bra och ibland kan det vara värt att muta söner för att få hjälp ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  11. Hej igen !

    Visst är det spännande med den här bloggvärlden o att man hittar fina vänner, så roligt att ni klickade även på riktigt ! Jag hade oxå en bloggträff i veckan med en tjej jag aldrig träffat förut ..supermysigt !

    En fin kväll till dej... kraaam

    SvaraRadera
  12. Visst är det kul! Jag har också träffat några bloggtjejer och mer ska det bli om ett par veckor och i maj! Så kul vilka fina kort och snygg matta. Har den själv fast svart, vit och grå!
    Kram helena

    SvaraRadera
  13. Visst är det roligt att träffa bloggvänner IRL. Och inte behövde ni svälta ihjäl heller.
    Har varit på två bloggträffar, stött på andra bloggare i affärer och det blir nog repris i år på en av träffarna... det är ju så himla roligt!
    Misstänker att jag får besök framöver, då det säkert lockar att åka ut till en ö och fika hos nån man känner,,,,typ...hehe.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  14. Grattis till lilla Noah i efterskott och hoppas att det blev en riktigt bra kalaslördag för er!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  15. Skoj att träffas in real life! Och det såg supergott ut det ni åt, särskilt räkorna.

    Ja vissa dagar går ju bara i ett och då är mutor nästan ett måste :-). Hoppas att det lugnat ner sig nu mot kvällen och att du kan få lite lugn och ro!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  16. Försökte skicka en kommentar men tror att den försvann... gör ett nytt försök och ber om ursäkt om det kommer två nästan identiska.

    Visst är det häftigt hur man kan "connecta" genom bloggandet och få riktiga vänner. När jag bloggade dagligen så kändes det som att vissa av bloggvännerna faktiskt hade bättre koll på mig och mitt liv än en del av vännerna i "verkliga livet", just eftersom vi hade daglig kontakt. Sen kan ju diskussionerna och kommentarerna hamna på en ganska djup och personlig nivå, om man vill det.

    Hoppas du får en fortsatt fin helg, med goda cupcakes!

    SvaraRadera
  17. Hoppas ni fick ett kul kalas och att det löste sig med den klibbiga frostingen;) Vill du ha recept på frostings kan du hojta till;)
    Vad roligt att träffas i verkligheten och att man trivs ihop!!:)
    Ha en fin kväll :) Kram Elin

    SvaraRadera
  18. Men vad skoj att få träffa en bloggvän sådär i real life =)
    Mysigt! Skulle vara skoj att gå på någon bloggträff och få träffa alla raringar på riktigt =)
    Kram och ha en mysig söndag <3

    SvaraRadera
  19. Så kul att träffa nån man brukar skriva till! Det känns ju som om man blir lite vänner liksom!

    Ska du gå på bloggdagen i Stockholm i maj? Som Jannike ordnar med bloggen Bromans Bravader.

    Önskar dig en fin söndag! Kram Jenny

    SvaraRadera
  20. Men visst hade det varit kul att träffas :)
    Kram

    SvaraRadera
  21. Superkul att träffas in real life o vilken härlig dag ni fick. Hoppas vi kan ses någon dag framöver, har ju inte så långt till varandra. Njut av söndagen o förhoppningsvis blåser det inte lika mycket på er. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  22. Så snyggt det vart med mattan och så roligt att träffa en bloggvän =D

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)