onsdag 20 mars 2013

Söta små ugglor...

Rea och fyndgalen som jag är..
Lappen skriker med stora röda siffor 75%
så jag körde ner huvudet i lådan och rumpan upp i vädret för att nå dessa små söta ugglor! 
Ja undra hur det såg ut???
Men nu står dom i Noahs rum, kanske flyttar jag ut dom till altanen senare...


Från House Doctor


På förmiddagen har jag yrat omkring mer än snöflingorna men nu tror jag allt att snöflingorna yrar mer än mig... Usch och fy, vinden viner, grått och trist och det stämmer det dom säger... 
Snön är på ingång! 

Idag tror jag att det blir varmare att stå i ishallen än att vara ute..
Blir att tända en brasa ikväll och dra på sig raggsockorna...


15 kommentarer :

  1. Åh vill haaa!! Älskar ugglor :)
    Har en i tenn på väg hem hit, som ska stå i Noahs rum. Tror allt ugglor passar bra till små Noah gossar ;)

    Ja här yr snön med :( Blir lite deprimerande nu när vi redan känt på våren. Men förra året snöade det natten till påskafton här, då det är säkert inte sista snön som kommer nu..

    Bjud in mig till brasan ;)
    Ha en fin kväll med ishall och eld! Vilka kontraster :P
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart sött kap du gjort! Lite avis är jag :)
    Japp, i kväll blir det brasa!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Värsta vinterdagarna här och vårdagjämning blev en jämmerdag över extrem halka och kyla!
    Till vårt hus tar vi oss inte, stora snövallar blåst upp över vägen dit och i väntan
    på att blåsten ska avta sitter vi i stan med en filt över benen!
    Hoppas du har en skön kväll framför brasan.
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  4. Åh så söta ugglor. Här har det snöat sedan igår... Jag tror aldrig att jag har längtat efter våren som nu. Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Så söta!
    Ha en skön kväll.
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  6. Vilket fynd! Det är svårt att motstå de där stora REA-bokstäverna!

    SvaraRadera
  7. Men så söta!!
    Ja, här var snöflingorna stora som pingisbollar ett tag! När ska det sluta..

    Hoppas du har en mysig kväll framför brasan och njuter i massor (och laddar) innan måndagen kommer!

    Kram vännen!
    fredrika

    SvaraRadera
  8. Det var då väldigt söta ugglor du hittat och till vilket pris va!! Härligt!!

    SvaraRadera
  9. Men vilka fina ugglor! Alltid roligt när man kan fynda så, jag fyndade faktiskt ocks ålite idag på lunchen, det blev lite kläder till båede mig och småttingarna :).

    Ja fy vad det blåser och är kallt ute nu, det är inte alls skönt att vara ute. Hoppas du haft en bra dag och en mysig kväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  10. Ja, hehe vi har också fått snö och iskalla isvindar, riktig vinter igen

    Men så fina ugglor =D

    SvaraRadera
  11. Så söta!!

    Jag har just nu beställt sushi...ser att du åt det igår ;) Ser gott ut!

    KRAM

    SvaraRadera
  12. Vilka söta ugglor! Ja fy sjutton för kylan som var igår! Kunde knappt sova för jag frös så!
    Hoppas det försvinner snart!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  13. Åh, så söta! Klart du måste ha dem! ;) :)
    Tänk hur det är, det där... det liksom ropar på en ibland ;)
    Jag lägger mig som följare och lägger din fina blogg i min blogglista, så jag inte missar dina inlägg ;) :)
    Ha en fin torsdag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  14. Härliga ugglor! Tur att du köpte två, för de ser ut att trivas tillsammans.

    Kram

    SvaraRadera
  15. Oj, vilka söta ugglor. Jag är fasligt svag för alla djur i vitt porslin så de här hade lätt fått flytta in hos mig vilken dag som helst!

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)