måndag 17 juni 2013

Tillsammans...

Rakt på sak,
mitt bästa köp på Ullared var en kettlebell...

Shopping, skratt, god mat och dryck
en riktig skön och trevlig helg med tjejerna har det varit,
energikontot är tankat...
Bara komma bort och få vara tillsammans är ju så roligt..

Regnet vräkte ner på kvällen,
då satt vi i ångade het badtunna och drack bubbel och åt jordgubbar
(därav inga kort)

 

Nu är det jobb i två dagar sen är det bara att kavla upp ärmarna och ta tag i
förberedelserna inför Midsommar...
för åttonde året i rad firar vi Midsommar ihop hemma hos oss,
jag och tjejerna med våra familjer...


Vad har du för planer på Midsommar??


21 kommentarer :

  1. Va härligt!!
    Att tanka energi med bästa tjejkompisarna är ju underbart!!!
    Härligt med tradition vid midsommar, hos oss har det varit lite hattigt... i år ska vi till ett ställe som kanske inte är mitt bästa men ibland blir det förhoppningsvis bättre än man tänkt sig.
    Ha en riktigt fin midsommarvecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Många fina fynd man kan göra där. Kram.

    SvaraRadera
  3. Bra träning med dessa kettlebell! Bra köp ;)
    Midsommarlunch med goda vänner sen är mannen min o jag själva med 11 vovvar på kvällen, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Ullared, dit ska jag i september med tjejgänget. Shoppa loss och bo i stuga. Badtunnorna var fullbokade! (I januari!)

    I midsommar är vi hos kompisar här i Lerum. Trevligt!

    SvaraRadera
  5. Äntligen har jag hunnit med att kika lite här igen.
    Saknar att läsa dina inlägg när jag inte hinner med.
    Du verkar ha haft fina avslutningar och är ju superduktig som är ut och motionerar på morgonen. hej heja. Kan du skicka hit lite energi tack :-)
    Midsommar ja. Snart är det dags. Bara några dagar kvar till lite ledighet. Jag jobbar bara vecka 26 oxå sen är jag ledig i 2 veckor. Längtar så.
    Ha en fin dag.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  6. Ser att du fångat Morgan med ett stadigt grepp!!:-) Kanske tur det var pappersvarianten... Läste nyss ett intervju med honom och Ola-Conny. De får tydligen många brev från kvinnor som vill ha kontakt:)

    Härligt med en riktig tjejhelg, det behöver man ibland:)

    Ja midsommar ja... Vi har lyckats klanta till det och dubbelboka oss (jag skäms!). Jag och P missförstod varandra helt så nu ska vi visst både vara hos vänner i deras stuga på landet OCH hemma hos oss med besök av vänner (andra) samtidigt... Inte så smart kanske, så nu har vi (jag) bestämt att P får avstyra besöket i stugan. Så ja, vi ska alltså vara hemma, gå och dansa lite runt stången och så grilla med mera. Det blir mysigt:) Fin måndagskväll på dig! Kram kram!

    SvaraRadera
  7. Låter som en riktigt härlig utflykt.
    Men håller med dig, skönt att komma hem sen igen ;)

    Spännande med en kettlebells, har tänkt köpa en och läsa på om dem sen när bebisen är ute.
    Fast det är ju som du säger. Man ska ha tur när man åker till gekås, att de fått in kul och snygga saker just då.

    Vi firar midsommar på ostkusten i sommarstugan. Ska bli så skönt att komma iväg. Och är vädret med oss blir vi nog kvar till onsdan. Sen har vi 1,5 års kollen på BVC på torsdagen så då måste vi iallafall vara hemma igen.
    Men hoppas ni får en härlig start på en riktig sommarvecka. Kramar

    SvaraRadera
  8. Här blir det stort kalas med massor av gäster härligt.......
    Nu är det bara att förbereda allt
    Kram

    SvaraRadera
  9. Gekås är fantastiskt
    Bor inte så långt ifrån så man får passa sig för att inte åka dit för ofta :)
    Låter som en go helg!

    SvaraRadera
  10. Så mysigt ni har haft det! Midsommar firar vi (liksom nyår) tillsammans med tre andra familjer och vi har alltid så trevligt tillsammans både vuxna och barn. Ha en fin kväll! Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Ni ser ut att ha haft en mysig tripp!

    Midsommar firar vi med vänner..:-)
    Lite picknick & dans runt midsommarstången på dagen, sen grill & chill på kvällen!

    Må så gott
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Ohh låter som en helt underbar kväll och så trevligt att bada tunna, lovely =D

    SvaraRadera
  13. Låter som en underbar resa.. KB är ju bara så bra träning, började med det efter min första graviditet när jag tränade för Olga Rönnberg.
    Här blir det som tradition med midsommar hos oss, 15 vuxna å 7 barn så det lär vara full fart;)
    Ha fina veckan, kram

    SvaraRadera
  14. Vilket köp. Blir det att stå och svinga i vardagsrummet :)

    På midsommar blir det en massa gamla pluggkompisar i en sommarstuga utanför Leksand. Men hela helgen ska spenderas i och kring Leksand med familj och vänner. Blir strålande, nu hoppas vi bara på vädret :)

    SvaraRadera
  15. Låter som en toppenhelg!
    Här blir det Dalarna i midsommar, med släkten :)
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  16. Vilket fynd! Ullared har visst allt. :) Midsommar spenderar vi på en segelbåt i Blekinge skärgård, det ser jag verkligen fram emot! Kram och lycka till med Kettelbell-träningen!

    SvaraRadera
  17. Härliga dagar och en date med Morgan ser jag också....ha ha ha

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  18. Åh det är ju så roligt med tjejhelger. Som du säger fulltankar man energikontot! Och att ni fick ett besök på Ullared är ju inte fel, där går det ju att göra en hel del fynd:) Ja, midsommar ja. Hua, nu blev jag nästan lite stressad;) VI ska vara i vår sommarstuga med kompisar och barn så det kommer bli jättemysigt och trevligt. Men det är ju en del att förebereda.. Så dags att sätta igång imorgon då kanske!

    Ha en fin tisdag, kram fredrika

    SvaraRadera
  19. Låter som en bra trip det där.
    Midsommar firas med min sambos syster och hela hans släkt typ hehe, det brukar vara så typ.
    Ha en fortsatt bra kväll/ natt
    Kram Linda

    SvaraRadera
  20. Vi åker till Öland som alltid :) kram Diana

    SvaraRadera
  21. Dags för en tur till Gekås snart. Fynda kan man alltid göra där. Vilka toppendagar du fick med tjejerna, precis vad man behöver ibland en rejäl påfyllning på energikontot. Midsommar firar vi med goda vänner, bara att hoppa över häcken. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)