lördag 15 juni 2013

Out of town...


Som vanligt så är vi ju uppe tidigt... 
så imorse snörade jag på mig skorna och tog mig en löptur...
Jag har fastnat för att "komma ut på morgonen" 
träningen blir gjord och man har hela dagen kvar...
(plus att så många inte är vakna och ser mig komma flåsande och stonkandes hehe)

 efter en go helgfrukost med familjen... är jag strax på väg "Out of town"
ska bara packa ner det sista sen bär det av...


Jag åker med tjejkompisarna till Ullared! 
Till Morgan och Ola-Conny landet
Som jag längtar! 
ja efter att få vara med tjejerna då.. 
Egentid bara med dom...
Vi ska shoppa, umgås, skratta och bara vara... 
Sen efter shoppingen så ska vi checka in i stugbyn...
Vi ska äta och dricka gott och en ångande varm badtunna är hyrd..
Det kommer att bli en härlig trip med tjejerna...
En behövlig sådan...

Trevlig helg
KRAM!



29 kommentarer :

  1. Ha en riktig toppendag vännen o shoppa loss ordentligt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Ha det så bra på din utflykt!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Ha så roligt!
    Det var måååånga år sedan jag var i Ullared, kanske dags snart igen...

    SvaraRadera
  4. Ååå så mysigt med tjejhelg! Det ger bästa energin! Har faktiskt aldrig varit där, i Ullared!

    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är och som är i väg så tidigt! Jag är på väg till gymmet nu..;)

    Ullared åh så mysigt, härligt med sådana tjejträffar:-)

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  6. Men hur mysigt låter inte det!

    Önskar er en kanon resa... njut som bara den ;)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Vad mysigt, hoppas ni får det jätte bra på eran trip.
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Åhhh va avis jag blev nu!!
    Vill ju också till Ullared-land.

    Hoppas ni får en toppenhelg med massa tjatter o gott i glasen.
    O så bra shopping då.

    Ska nog ta med mig några vänner o göra likadant i slutet på sommaren, japp de tror jag allt att jag ska.

    Kram Camilla

    ps tack för dom fina orden om mitt pall-landskap :)

    SvaraRadera
  9. Kul med Ullared, hoppas att du hittar massor av fynd, kram

    SvaraRadera
  10. Tjejhäng går inte av för hackor!!! Morgonträning är verkligen skönt. När jag har semester ska jag satsa på det, tack för inspirationen! What goes around comes around. :) Ha nu det riktigt härligt med tjejerna! Kram

    SvaraRadera
  11. Härligt med en tjejresa, skönt att få komma bort och koppla av utan en massa måsten.
    Hoppas du hittar många fina fynd, det gjorde jag när jag var där tidigare i veckan...
    Åka till Ullared är som att åka till Ikea, man har alltid mer i kassarna än planerat, hihi.
    Ha det gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Vad kul! Spännande att se vad du hittade, ibland gör man riktigt fina fynd där.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  13. Härligt härligt med en tjejresa - en sån kan verkligen få upp ens energi! Ha så himla mysigt! Kram Sara

    SvaraRadera
  14. å, låter underbart! Hoppas ni får det hel-härligt!

    SvaraRadera
  15. Så härligt hoppas att ni hade en bra dag i Ullared och hittade massa fint =D

    Men den rätten blir nog god med fisk med =D
    kramar

    SvaraRadera
  16. Hälsa Morgan...hoppas du gjorde en massa goa fynd!

    SvaraRadera
  17. Åh, så mysigt.
    Ha nu en riktigt trevlig fortsättning på er tripp.
    Kramar

    SvaraRadera
  18. Gud så trevligt. Ha en underbar tur!

    Och jag är med dig. Morgonträning är det bästa. Då är man verkligen klar och kan spendera resten av dagen med att äta tårta och så :)

    SvaraRadera
  19. Jag var också på väg dit igår men vädret var för fint, ville vara ute.

    kram

    SvaraRadera
  20. Älskar att springa på morgonen kramis Diana

    SvaraRadera
  21. Åhhh vad avis jag blir - vill också till Morgan och Ola-Conny. Hoppas du får träffa de på riktigt!!! Blir nog en underbar trip med tjejerna, spelar ju liksom ingen roll vart man åker egentligen bara man får träffas och ha roligt. Tack för vintipset "Café" har jag nog inte testat men det får bli en flaska med hem nästa gång jag besöker bolaget ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  22. Låter UNDERBART!!! Njut av er tid!!

    KRam

    SvaraRadera
  23. Hoppas ni har haft ett härligt dygn i Ullared! Hittade du något fint fynd??
    Jag fick vara DJ på kalaset, vi hade dansstopp, så himla roligt när barnen fortfarande vill leka och inte bara vara coola...;)

    Med campingbilen blir det nog bohuskusten och skåne för det mesta, kanske en sväng till Dalarna och Norge.
    Jag har fått ont i halsen och jobbig hosta, får se hur denna veckan artar sig...:-(
    Kramelikram!

    SvaraRadera
  24. Åååh, så kul med en tjejresa till Ullared!! Hoppas du fick ett härligt dygn och gjorde många fynd :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  25. Visst är det skönt att komma ut på morgonen. Att springa är inte min grej, men gå med stavar innan alla andra vaknat... härligt!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  26. Men ohhh så härligt det låter =) Hoppas ni hade det jätteskoj och att du hittade mycket fint att shoppa hem =)
    Kramen och ha en fin dag <3

    SvaraRadera
  27. Så underbart härligt med en helg med bara tjejerna !!!!!
    Det är sådant där som man lever på läääänge.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  28. Det låter som en riktigt rolig tjejgrej. Men en sak är jag inte avundsjuk på. Besöket inne i Morganland. Kan bero på att jag bott fem minuter från platsen i några år. Då var jag ofta ditlockad av olika anledningar. Det är perfekt att klara av träningspass tidigt på morgonen. Sedan börjar dagen.

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)