lördag 8 juni 2013

Kom regnet kom...

ja om man kunde dansa till sig lite regn i några timmar så hade jag gjort det...
Vi har ju haft fantastiskt väder i flera dagar nu men regnet behövs...
Vaknade till en mulen lördag och hoppades lite men ikke det för nu lyser solen...

Förmiddagen har spenderats att titta på Wiggo när han hade fotbollsmatcher, kanske tur att regnet inte kom då, för att stå på en fotbollsplan i regn och rusk är inget vidare...
Frusen in i märgen är vad man blir...

Nu är vi hemma igen... 
Lunch har intagits och det är snart dags att slå sig ner med en kopp kaffe och lite smarrig rabarberpaj från igår och kolla på Prinsessbröllopet...

Ska ni titta???

Jag tycker att det är festligt att få se alla fina klänningar, frisyrer och glittrande smycken...
Och Madeleine's klänning ska bli spännade att få se...



Även Mårbackan är planterad....
Fin fint!

Ha en fortsatt härlig lördag!










14 kommentarer :

  1. Låter som härlig helg. Här har vi också strålande sol men visst behövs regn. Fast J målar vindskivorna så regnet får gärna dröja några dagar till.

    Ja, här har jag legat baxad i soffan och njutit. Men var inte klänningen lite tråkig för att vara just Madde? Hon brukar ju ha det där lilla extra. Men älskade att lilla Estelle fick vara med och busa lite.

    Ha nu en fortsatt skön lördag nu. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ligger på soffan med ett öga på bröllopet o ett öga här i blogglandia. Hade en fantadtisk dag i går som sätter sina spår idag......Tycker prinsessans klänning var helt ljuvlig. Ha en fortsatt härlig dag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Lagom småmosig efter en rejäl arbetsdag på gården, och igår var vi en tur till Falun,,,80 mil t/r fr kl 02-kvällen...pust...
    Nu är vi hemma på ön igen, och jag ska se prinsessbröllop i sammandrag och bara ta det lugnt...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt med bröllop över huvud taget, och extra kul förstås med så mycket fina smycken och kläder att titta på!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Jag piggade på mig tills idag, men nu är det min kära sambos tur att vara förkyld.Ja min mamma är alltid lika snäll och hjälpsam och ställer upp, det känns väldigt bra.
    Idag var det många som kom och firade mig vi var nog 20 st i alla fall mycket trevligt och gott att äta.
    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Regn? Inte riktigt ännu väl?!? Princessbröllopp intresserar mig måttligt, men det skulle vara för att spana in kläder och frisyrer i så fall... Kettelbellsen har jag bara haft ett par månader och jag har inte riktigt kommit igång med styrketräningen sedan ryggproblemen. Men nu när jag börjat igen så varierar jag NTC-passen med Tabata pass (speciella intervaller) med bland annat Kettelbells. Det är kul! Kram

    SvaraRadera
  7. Du får döda en spindel :P Det har Noah lärt sig att man inte få göra, för då regnar det dagen efter...

    Nä blev inget prinsessbröllop för oss. Inte jätte intresserad, och sen så fanns det ju fina bilder på aftonbladet att se sen :) Räcker gott.
    Har haft en härlig dag ute istället. Till och med doppat halva kroppen i sjön ;) Så synd att bikinin inte var med, vattnet var precis lagom svalkande.

    Vad har ni hittat på mer än fotbollen idag då? :)
    En härlig kväll hoppas jag ni haft! ♥

    Många kramar

    SvaraRadera
  8. Nej, jag missade det hela då jag har varit på (annat) bröllop idag... men jag har kikat lite på nätet nu. Så fint!
    Och regn, ja tack... är trött på att vattna nu!

    SvaraRadera
  9. Visst är det torrt som sjutton och jag vattnar halva dagarna, men inte vill jag ha regn.
    Älskar det här vädret!
    Det är så lätt att leva när solen lyser!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  10. Måste man hålla sig till sanningen på denna blogg? Får jag ingen smarrig rarbarberpaj annars? Okej! Jag såg lite. Dumburken var ändå på. Det var en fin klänning. Estelle var sötast. Hade Madde kommit på mitt bröllop skulle jag sett hela. :)

    SvaraRadera
  11. Godmorgon =)
    Ja kikade på bröllopet, strålande vacker var hon. Och vilken klänning =)
    Visst smakar det extra bra med frukt soliga dagar, är ju perfekt *hihi*
    Kramen och ha en toppen söndag <3

    SvaraRadera
  12. Här vräkte regnet ner tidigt på morgonen så jag vaknade av det. Visst är det så att regnet behövs och jag hoppas ni fått lite. Men skönt det inte kom under fotbollen för jag håller med om att det inte alls är trevligt att titta på fotboll i regn.

    Rabarberpaj är ju bara så gott, det åt vi också igår. Jag tittade på sammandraget från bröllopet. Det är häftigt att se allt vackert. Det slog mig att tänk vilken helt annan värld de lever i än vad en annan gör :-).

    Hoppas du får en bra söndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  13. Vad tur att regnet kom efter fotbollsmatcherna..:) Så fin din mårbackapelargon är!:)

    Ha en skön söndag!

    Kraam Izabell

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)