fredag 7 juni 2013

Fruktoholic

Värmen har förvandlat mig till en fruktoholic...
Lever på frukt just nu...
Känns så i alla fall...

En smarrig fruktsallad med kvarg till har jag fått dille på, varje dag blir det en skål!
och när man kånkar hem på fyra kilo melon så får man ju se till att den blir uppäten...
Riktigt melonkalas har vi haft!


Här är vi fortfarande uppe i ottan med lille N
så imorse innan ens skogen vaknat till liv snörade jag på mig skorna och tog en härlig joggingtur...


Det har även målats en hylla, flyttat ettåring från målarburken, jagat ettåring, och sen tog jag en promenad och köpte mig (äntligen) en fiiiiin fin Mårbacka...

Rabarberpaj har bakats och kalasats på...

Ha en fortsatt härlig kväll!!!
KRAM




9 kommentarer :

  1. Låter som hemma hos oss ;))

    Melonsäsongen har kickat loss!!!

    Ha en skön helg

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ohh gott med rabarberpaj, samt jaaa frukt är ju gott då det är varmt, svalkande och friskt =D

    kramar

    SvaraRadera
  3. ja meeegadrygt, jag är helt svedd under näsan, gahhh. Hört att vissa slipper pollen då de är gravida, hur vart det för dig och tog du medicin då?

    Tar du ngn medicin, funderar på att gå köpa några näsdroppar, bara bävar för hur denna natten ska bli =(

    SvaraRadera
  4. Supergott! Sådant där kan man ju häva i sig i massor... och med gott samvete :-) Ha en go helg!

    SvaraRadera
  5. Bästa är att börja dagen med en joggingtur snart dags för det här kram Diana

    SvaraRadera
  6. Gott med frukt och bär när det är varmt..D Fint med mårbacka- pelargoner :)

    Kraam Izabell

    SvaraRadera
  7. Inte alls fel...att vara en frukoholic:))
    Ha en fin helg..
    C

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)