söndag 20 januari 2013

Ett fingerknäpp..

och helgen lider mot sitt slut och en nyvecka startar...

woop woop woop 
o ja igår hade mannen och jag en filmkväll, 
jag såg hela filmen utan att jag ens på något sätt försökte hålla mig själv vaken, jag är jätterolig att se på film med, jag kan somna ganska så snabbt efter att en film har börjat...
Vi såg på Snabba Cash 2, säger varken bu eller bä om filmen!
Den var det omedelbart i säng
för...

imorse ringde klockan 06.00, yup det var dags för hockeymatch!
De vann båda matcherna.
Jag har även hunnit med en låååång promenad med min vän W som lämnade sin dotter på barnkalas hos grannarna, det blev en mil... uj uj uj vad härligt det känns i både kroppen och knoppen.

Hämtade ett paket på posten i fredags, från Louise Interiör jag hade beställt den grå vasen med silverkant och vas/mugg med tulpanerna i.

Det får nog bli att hitta några fina kvistar att sätta i vasen.
 Det känns lite kalt på bordet.

Klippte ner tulpanerna och prydde mitt nattduksbord.

21 kommentarer :

  1. Kul med paket som kommer på posten med lite smått och gott i! Stort grattis till sönernas vinst i matchen! Helgen försvinner sååå snabbt!! Ha en go söndag!

    SvaraRadera
  2. Ja helgerna bara springer iväg- veckorna med... Njut kvällen! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Åh GRYMT snygg vas!!
    Jag skrev nyss att jag ville ha en sån, en då tänkte jag mig en mönstrad, tror jag hellre har en grå nu faktiskt ;)

    Roligt att dom vann båda matcherna, nu är du stolt va? :)

    Skönt med långpromenad..

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Härligt när barnen vinner sina matcher, man behöver inte vara så psykologisk då utan kan bara vara glad åt framgången. Duktiga pojkar du har!
    Måste också säga att du är duktig som gick en mil i vintervädret!
    Varit riktigt råkallt här, både igår och idag.
    Kram Melodys matte

    SvaraRadera
  5. Kul att det gick bra på matcherna.
    Ja den där grå vasen är ju verkligen supersnygg (gick genast in och kolla på butiken...) så vi får väl se...
    Långpromenader är ju så klart trevligast om man går tillsammans med en vän. Idag blev en med mannen, det är ju trevligt det också, hihi
    kram elsamarinne

    SvaraRadera
  6. Men visst susar dagarna förbi när det är helg.
    Här har vi haft en strålande dag med massor av sol.
    Riktigt snygg vas !

    Kram

    SvaraRadera
  7. Det är väl lycka..att få hämta små paket lite då o då !! Superfin vas o dom ljusstakarna gillade jag verkligen.

    Kramelikram

    SvaraRadera
  8. Så mysigt det är med paket ibland..känns alltid lika spännande fast man vet vad som ska komma;) Åh så gutt med långpromenaden! Ligger och är sjuk idag och då längtar man verkligen efter att komma ut. Blev lite uppfriskad av att läsa att du hade varit ute iaf;) Hihi.. Ha en fin kväll! Kram till dig

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till killarna, himla kul att det går så bra för dem. 1 mil i den här kylan, impad måste jag säga. Känns som julafton varje gång man får paket på posten. Ursnygg vas, vill ha. Ha en fortsatt skön söndagskväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Vasen gillar jag skarpt!
    Jag hade nog förvandlats till en isstod om jag varit ute så länge, hehe!

    SvaraRadera
  11. Vilket inbjudande sängbord, får lust att lägga mig och läsa! Jag håller också på och klipper och trixar med blommorna hela tiden idag hade vi brunch här och jag satte en liten tulpansnutt i ett snapsglas vid varje gäst. Alltid lika kul att få paket, fast man vet vad man beställt! Den var jättefin!

    Tack för bra olivträdstips, nu får det stanna kvar, jag var på väg att slänga det! Jag vill övertyga maken till filmkväll ikväll, jag tror inte jag lyckas!

    Många kramar till dig //Jenny

    SvaraRadera
  12. Supersnygg vas!
    Kul att det gick så bra för killarna i hockeyn. För min del har det inte blivit några matcher men idag har jag i alla fall varit ute o gått lite.
    Kramis Suss

    SvaraRadera
  13. Fin fin vas och snyggt med tulpanerna på sängbordet!

    Skönt med en långpromenad och trevlig att få tid att umgås med en vän :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  14. Haha jag är precis likadan, somnar nästan direkt när vi sätter på en film. Vad härligt med en skön långpromenad, det gör en gott.
    Ha en fin start på veckan, kram

    SvaraRadera
  15. Åh vita tulpaner är så svåra att få tag på, de är alltid slut när jag försöker hitta dem!

    Varför skulle jag missförstå, det är en ganska enkel fråga...;-) Jag söker jobb som administratör/kontorist, men söker även arbete som fotograf, även om det är svårt. Jag har varit egen företagare i ett år och har egen studio i källaren. Det har varit en hobby i många år, men det var först i januari förra året (då jag blev arbetslös första gången) som jag vågade ta steget fullt ut. :-)

    SvaraRadera
  16. Fin vas,alltid kul att få paket!
    Kramar Anna - Mitt hus på landet

    SvaraRadera
  17. Låter son om du har haft en fi helg! Och med nya fina saker också! :)

    SvaraRadera
  18. Vad snyggt du gjort! Jag trodde först det var en reklambild du lagt ut innan jag kopplade att det var hemma hos dig:) Här sågs det också på Snabba cash två men då sov jag som en stock! Och när jag läste vilken tid ni fick gå upp p.g.a hockeyn så kände jag att jag är rätt nöjd med att ha en nästan-treåring som inte har börjat med några aktiviteter ännu:) Önskar dig den bästa starten på nya veckan!! Kramar!!

    SvaraRadera
  19. Hej vännen! Det låter som en bra söndag med fin energi inför den kommande veckan!

    Och så vackert du har gjort med dina nya saker! Jag tror bestämt att jag ska unna mig en bukett tulpaner jag med :-)

    Kram,
    Frida

    SvaraRadera
  20. Vad snyggt det blev =) Visst är det skoj med paket. Jag brukar somna ifrån filmerna här hemma *skrattar* Men när vi kollar på desperate housewifes, då är jag klarvaken. Kramen och ha en fin dag

    SvaraRadera
  21. Låter som en jättefin dag :)
    Filmkväll är aldrig fel :)
    Va snyggt du har det i sovrummet.
    Och dina fina nya saker... Underbara!
    Ha en jättefin start på veckan!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)