måndag 7 januari 2013

En orkan drog förbi...

(och ett yrväder som ska städa)

Sena kvällar och tidiga mornar, vi har mer eller mindre bara kommit hem, packat upp och packat om och sen slängt oss i säng helt utmattade och möra efter låååånga och fantastiskt roliga dagar i ishallen!
och ändå ser det ut som ett kaos här hemma...
Så idag blir det en tvätt och städdag, även sofföverdragen ska nog hinna att få en omgång i maskinen!

Igår vann killarna cupen!!!
Stoltheten ligger varmt i mitt hjärta och Wiggo och guldmedaljen glimmar!!

Måndag och snart tillbaka i vardagsrutinerna, skolan börjar imorgon och det märks på Wiggo att 
det är dags efter lite ledighet att börja skolan..
Vårterminen 2013!

Och om man bara har en hemma dag så är det rätt gott att skrota runt i myskläder, 
nya mysbyxor från Odd Molly!
Köpte dessa på outlet-en vi har här hemma, och det bästa, 50% på outlet-priset var det också.
Gillar!!!




Tack, för fina kommentarer på lille Noah, 
han är en tapper liten kille som snällt får vara med i ishallen,
 mer eller mindre uppväxt där!
Och riktigt bra går det att ha med honom också.

Ni är några som undrar var jag har köpt mina "Unicorn kort"
( i en affär här i staden där jag bor)
men
googla på "Magical Unicorn Oracle Cards"
Bokia, Bokus och Adlibris kommer upp som alternativ.
ex(länk)
Författare: Doreen Virtue




12 kommentarer :

  1. Se där! Grattis till sonens och lagets bragd! Så himla roligt. Minns den där känslan... Och den lille, jo de brukar gilla att vara med när det händer nåt, om dom är vana från början. Våra ungar har vi nästan dragit runt jorden med, och de har hängt med... minns den lille, fyra år, som somnade med huvudet i hamburgertallriken på hotellet i Miami efter en lång lång flygresa...och när han vaknade på morgonen så fanns den i en doggie-bag vid sängen. Det glömmer han aldrig... trots att det är mer än tjugo år sen...
    Vilka söta, sköna byxor, ett klipp alltså,,,
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Grattis till guldet :-)
    Det är så härligt med barnen. Dom är ofta lätta att ha med sig när man är ute och far. Speciellt om dom är vana. Min egna prinsessa har fått åkt runt en del då jag med en tidigare hund var på kennelträffar och en hel del utställningar med hunden. Hon följde snällt med och var en ängel oavsett väder.
    Jag tror på att det blir vad man gör det till :-)
    Snygga byxor. Du får sluta lägga upp bilder på goda bullar och bröd, bilder på snygga kläder och skor. Jag vill ju ha allt :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till sonen, superkul att de vann. Älskar att hasa runt i mysbyxor hemma o de där Mollysarna ser riktigt sköna ut, kanske skulle byta ut mina urtvättade joggingbyxor, hmmmm det tåls att tänka på. Ha en härlg start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Känns lyxigt att skrota runt omkring i ett par Odd Molly :)

    SvaraRadera
  5. Stooort grattis till sonens vinst med laget! Kul! Mysbyxorna gillas skarpt! Jättefina!

    SvaraRadera
  6. Så kul att killarna vann! Som förälder gläds man minst lika mycket som barnen. Jättefina mys-byxor du har köpt! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Kul när det går bra för laget! Grattis till dem!
    Vet hur det är att vara i hockeyhall! eftersom min sambo var spelare i allsvenskan när vi träffades, så där satt man match efter match!
    Fina OM byxor!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Känner igen det där med heldagar i hockeyhallen. Nu när de spelar i J-18 o J-20 så kollar vi bara hemmamatcherna, bortamatcherna får de åka på själva ;)
    Snygga mysbyxor! Jag skrotar runt i det jämt här hemma men inte så fina... Kul med så bra rabatt! Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Vad roligt med en guldmedalj! Och vad roligt att ni allihop kan dela på det intresset! Förstår att det värmer i mammahjärtat när sonen får vinna cupen:) Och Odd Mollys mysbyxor är så sköna! Skrotar runt i ett par här hemma också:) Senast jag var på outleten var nån gång i höstas tror jag, hittade några plagg jag inte kunde slita mig ifrån:) Gissar att du sover gott vid den här tiden (själv somnade jag vid sextiden och vaknade nu...) så jag får önska en fin tisdag, och stort tack för din fina kommentar inne hos mig! Massor av kramar!

    SvaraRadera
  10. Vilken finfin start på det nya året. Att hela familjen firar in det med en guldmedalj, är ju underbart!

    Ha en jättebra vecka!
    Kram,
    Frida

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga mysbyxor! Skulle behöva uppgradera mina :-)

    Och grattis till guldmedalj!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. Vilka fina mysbyxor du har! Och så klart att du får vara med. Fotoutmaningen är öppen för alla :)
    Kram Maria

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)