måndag 13 oktober 2014

Till Zzzzzamlingen

Hej å hå så ytligt kär jag blev i mina nya gummistövlar från Ellos...
Kan ju gå runt och vara lite vardags fin innan jag kör fötterna
i trädgårdslandet och klafsar omkring...
Fast jag har ju dom där urgamla slitna i garaget som egentligen
sett sitt för länge sedan som jag bara inte kan göra mig av med men jag startar
nog med att vara vardags fin...


Jag är bara hemma en snabbis efter jobbet och vänder, lite mat i magen och
 sen bär det av till träningen...
Idag skall jag testa på något nytt (för mig)
TRX!
Träning där hela kroppen körs igenom med sin egna vikt, man använder sk "spännband"
Jag läste lite om det
"...en kroppsdel alltid i eller upphängd" hmmmm
Upphängd i spännbanden???
Okej, det är väl bara att testa...
Nu kör vi!

Ha en skön kväll

K R A M 

20 kommentarer :

  1. Wow...Så snygga ♡
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Å... Fina. Helt i min stil!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Såå fina skor! :-) Väntar med spänning på vad du tycker om TRX passet, har sett att det finns men har aldrig varit på ett, alltid kul med ngt nytt. :-) Kramiz Laila

    SvaraRadera
  4. Trx är jobbigt!!!! Snygga stövlar, skönt att ha lite lägre hemma. Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Aldrig hört talas om träningen, så du måste berätta hur och vad det var!! Superfräcka stövlar, verkligen!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  6. Snygga stövlar! Jag skulle behöva ett par låga till promenaderna i regnet.
    Låter som ett spännande pass, kram Suss

    SvaraRadera
  7. Snygga stövlar! Jag skulle behöva ett par låga till promenaderna i regnet.
    Låter som ett spännande pass, kram Suss

    SvaraRadera
  8. Så fina stövlar. Klart man sk vara fin på promenaderna. Ha en fin kväll. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Jättefina tycker jag :) Klart man vill vara lite fin. Kram och ha en bra dag

    SvaraRadera
  10. Riktigt snygga!
    TRX, spännande, det har jag inte testat. De hänger där i gymmet men jag ser framför mig hur jag trasslar in mig i dem eller lyckas riva ner dem ;). Du måste berätta hur det var! Det ska ju vara riktigt bra träning.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  11. Riktigt läckra och perfekt höjd på dem också, säger jag som inte gillar att slafsa runt i höga gummistövlar. Kram.

    SvaraRadera
  12. Superfina!! Hoppas det gick bra på träningen :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Roligt med att testa något nytt....här ligger man tyvärr på latsidan....men yoga gör jag förstås ;)
    Fina korta stövlar...jag har ett par liknande med blommor och på grön botten, supersköna!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  14. Åh så fina!!
    Och spännande med TRX, ska vara jättebra har jag hört! Berätta gärna! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  15. Supersnygga! Kul med ny träning, hoppas det gick bra!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  16. Perfekta snygga stövlar. Det kan man aldrig ha för många av... Hoppas träningen gick bra!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Men så coola och gummistövlar so brukar vara så trista. Kram Anette

    SvaraRadera
  18. Men så snygga! Man kan aldrig få nog av skor,pumps,stövlar,ballerinas mm.. Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)