söndag 12 oktober 2014

Söndagslunch....

Idag har vi varit hos Svåger med familj på söndagslunch...
Äntligen en tid och dag som passade oss alla..
Att det ibland kan vara så svårt att hitta den tiden...
annars har vi haft en hemma helg och det har varit så 
attans skönt att inte göra nåt och när man sjönk ner i soffan 
kom ändå känslan att man har gjort en hel del och är nöjd...
För lite trädgård, mumsat smarrig hallonpaj, träning, och leka "fredsmäklare" har också ingått 
i helgens "hemma helg!


Dessa två alltså...
Samarbete på topp...
Kompisar




men så kommer den lille retstickan, se foten...
crash boom
och syskonkärleken visar sin bästa sida, jag bara myser... *host



Ha en trevlig kväll..

11 kommentarer :

  1. Retstickan ja, hihi......ha en fin start på nya veckan!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Låter som du har haft en bra helg.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Låter som en riktig myshelg. Fniss, tänk vad det finns mycket bus i en liten fot.... Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Tack för din snälla kommentar på bloggen. Jag har märkt att många undrar vart jag tagit vägen. Men vad sjutton skriver på blogg-kommentarer under tiden allt det här händer? Även om man läser bloggar och följer fb, så är man liksom inte "med"... magen är en enda stor knut, (den har givetvis packat ihop efter all skräpmat och kaffe som jag satt i mig före/under/efter sjukbesöken) och jag törs inte ens tänka hur många kilo jag gått upp av stress o från sjukhuskiosken (vem vill ha sallad då?) bästa trösten är choklad och kanelbullar och latte....
    Det låter som om du haft en rätt så mysig helg, och det har vi också. Vi var t o m ute och fixade lite på gården tillsammans. Och så har vi skaffat katt... ja så tokigt kan det bli ;-)
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  5. Så länge vi känner oss nöjda så spelar det igen roll vad vi gjort :) Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Låter som en riktigt bra söndag. Här har det varit full rulle hela dagen och jag hann tyvärr inte med min träning, men satsar på att ta tag i den imorgon istället.

    Hoppas du har en skön kväll! Kramar

    SvaraRadera
  7. Den där syskonkärleken känner jag väl till...
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Det har ju verkligen varit helt fantastiskt fint väder i helgen! Det har varit fullt upp här, inte så att vi stressat men det har liksom varit fullt schema hela helgen. Med fotbollsträning, match, shopping av vinterkläder, fika med mina föräldrar och en massa sånt. Så, trevligt men fullt upp!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  9. Ha ha härligt med syskonkärlek.....ibland..... och tänk vad se säkert kommer att sakna varandra när ni snart reser bort ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  10. Är man inte tillräckligt stor för att få vara med så kan man ju alltid retas lite och få
    en massa uppmärksamhet!
    Låter som ni haft en riktigt härlig helg.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  11. Mmm att reta brorsan är fantastiskt roligt här hemma också.
    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)