lördag 25 oktober 2014

Lördag med mina två....

TACK för era krya på hälsningar
idag mår jag bra!

Det var svårt att somna igår då jag sov till nästan halv ett igår em...
Vände och vred på mig och visste att mannen skulle stapla in efter nattjobb
långt efter att vi vaknat idag...
Såg bara ett trötthetskaos framför mig och vände och vred på
mig ännu mer...
För lille N bryr ju sig inte att det är lördag...
Så lite grusig i ögonen är jag allt denna ruggiga regniga lördag...

Det är fortfarande mörkt ute, vi kör en snabb frukost idag och 
beger oss till köpcentret...
Jag har lovat att Wiggo ska få köpa ett spel till tv-spelet
för EGNA pengar...
och att han kunde bjuda sin mamma och bror på fika 
"-med mina pengar??? sa han
Ja vems pengar annars...

Lille N är inte ett exemplar att ha med till affärer
så jag hoppas det inte utbryter några kaos idag...

Vem vet för annars tar jag mina pengar och mutar honom
med bulle och festis...



Ha en fin lördag

K R A M  

13 kommentarer :

  1. Woo...Tänk att få köpa ett Tv-Spel för egna pengar så spännande :)
    /Kram & ha en härlig Lördag!

    SvaraRadera
  2. Ohh vad roligt att få eget tvspel, kan se hans lycka framför mig =D

    trevlig helg till er med

    SvaraRadera
  3. Trötthetskaos ja...
    Hoppas ni får en riktigt mysig lördag. Kram.

    SvaraRadera
  4. Mutor är inte så tokigt ibland man kan också se det som en extra mysstund att få sitta tillsammans. Själva tog vi en tur i centrum för att stora tjejen och kompisen skulle strosa själva på köpcentrat. Rätt skönt ute trots småhuggen och total grå himmel.

    Ha en härlig lördag

    Kram

    SvaraRadera
  5. Här är det också ruskigt och blåsigt...
    Nu dricker vi te, myser, tänder ljus och snart smyger sig mörkret på...
    Ha en fortsatt fin helg och hoppas du är piggare snart!

    SvaraRadera
  6. Mutor funkar alltid både på barn och vuxna.
    Hoppas lille N uppförde sig idag :) och om inte hoppas jag att mutan var god.
    Kram och trevlig helg
    Maria

    SvaraRadera
  7. Skönt att du mår bättre idag och hoppas shoppingen framskred utan några större incidenter. Även här har jag ett barn som inte heller ett något bra shoppingsällskap;)

    Fin helg till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Hoppas att din shopping gick kanon... och att du känner dej helt pigg nu!
    Fin kväll till dej!

    SvaraRadera
  9. Skönt du mår bättre. Lite mutor får man ha ibland. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Skönt att du mår bättre. Muta kan va bra ibland, helst om man själv kan få nåt gott också.....som en fika. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  11. Mutor funkar alltid... skönt att du mår lite bättre. Men att vara så trött är ingen höjdare,,, kan man vara utan.
    Idag shoppade vi på Jula, det kan man vara utan faktiskt. Typ alla hade bestämt sig för att åka till Skara o Jula,,,köpte en ny toalett (både till människor och katt), och det var inte lätt att navigera med den på vagnen genom butiken, inte. Men snart så har vi en nyrenoverad toa/dusch (budgetvariant) och Det! ser jag fram emot väldigt mkt. Tjugotre år senare...Nu är han på g igen, gubben. :-)
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  12. Skönt att du är pigg igen! Hihi,vad barn är roliga! Kram

    SvaraRadera
  13. Haha mutor funkar alltid, särskilt när mammans tålamod har tagit slut.
    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)