söndag 26 oktober 2014

En svettig helg...

Det blev lite halvhysteriskt på köpcentret igår...
Ja inte gillar han shopping lille N det är bara att inse...
Svetten rann mellan brösten och längs med ryggen på mig...
Med en tom festis som han blåst upp så orsakade han ett
 rejält "poff" inne i en av butikerna samtidigt
som han står å ropar
"titta bh Widjo" och 
jag såg hur stackars Wiggo bara ville sjunka
genom jorden, är ju lite smått pinsamt sådant där när
man är tio år...

Idag snörade jag på mig skorna för en powerwalk, jag klädde mig extra varmt
för att svettas ännu mer...
När jag kom tillbaka hem så röjde vi det sista i trädgården och
 runt garaget, så nu ser det riktigt
tomt ut på utsidan och röjar känslan den är härlig den...
Man är så nöjd när man fått det gjort...




Snart dags för middag sen blir det nog latsidan, kanske ;-)

Ha en bra start på veckan 

K R A M 

12 kommentarer :

  1. Haha den shoppingturen så jag framför mig...men du skönt att svettas lita. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Man kan skratts åt det i efterhand men inte när man är mitt i det.
    Dessa veckor, jo men jag får ihop livet på något sätt, med jobb, barn, fritid ( dock ingen städning.....)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag känner igen det där med shopping tillsammans med barnen...inte kul!
    Skönt att du fick ut på en powerwalk sen. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja hujedamig! Det där är sånt man helst inte vill vara med om, men det har vi alla.

    Så skönt att ha rensat ute, det har jag bara inte orkat göra än.. Men de där olivträden behöver ju tas om hand snart.
    Ha de gott vännen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Ja fy sådana där galna shoppingturer vill man bara glömma! Men vilken fin trädgård ni verkar ha!! Skönt att röja inför vintern!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad skönt att få det städat i trädgården. Jag måste också ta tag i det framöver.

    SvaraRadera
  7. Köpcentrum med en liten kille är ingen hit, uschinamej, det där har man ju varit med om.

    Fint ni har det i trädgården, gillar sånt där långt gräs.

    Än så länge har jag inte några "vanliga smala" ljus i mitt sortiment men planen är att det ska bli så framöver.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  8. Hihi .....
    Underbara foto ♡

    /Kram

    SvaraRadera
  9. Jaa du, det där lät svettigt det, hehe......men fina bilder har du iaf tagit ;))
    Ha en fin start på nya veckan.
    Kramis bia

    SvaraRadera
  10. Härligt med en röjar dag och full fart i trädgården, kan inte låta bli att skratta åt köpcentrums inägget :-) Kram Åse

    SvaraRadera
  11. Det är sånt du kommer att skratta åt sen, och han kommer att skämmas för. För du kommer att påminna honom i framtiden, den där besvärliga tonårstiden. Det är det som kallas övertag, hihi...
    Så fint du gjort! Skulle behöva en trädgårdshjälp. Intresserad?
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  12. Åh så fint i din trädgård!
    Blir nyfiken på de vackra blå :)
    Kram Malin

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)