fredag 12 oktober 2012

Önskelista

Våran W fyller åtta år nästa vecka och vad ger man en åttaåring??? Det är verkligen inte lätt!! Ärligt talat han fyller åtta och högst upp på önskelistan finns en Iphone 4 S och Viasat sport. 
Nej nej nej gå ut och lek säger jag!! LEEEK!!! 
På listan finns skor, kläder, husdjur och en massa annat...

Finaste W, snart åtta år... (bild från vårat bröllop)



På posten kom idag TACK-korten som jag har beställt från bröllopet. Vilken fantastisk dag vi hade, vädret var så underbart, det var precis som om vi fick den sista riktiga sommardagen på vår bröllopsdag. Även om himlen var klarblå och något litet litet enstaka moln på himlen så kom det lite lite regndroppar när vi stod och väntade på att åka till festen. Ja denna dagen var verkligen underbar, alla fina vänner och familj som delade denna dagen med oss. 


Idag tog jag mig egen tid, egen träningstid... Jag tog cykeln och trampade iväg 4,3 mil. Vädret var ju fantastiskt. Så stolt så mör! 

Nu njuter vi av fredag och intar soffan med en bra film...


1 kommentar :

  1. Biljetter till nåt kul?
    Jag brukar ofta ge bort böcker men det kanske inte går hem hos en 8-årig grabb...

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)