tisdag 9 oktober 2012

Möblerat om..


Pust och stön! Efter våran tjejkväll i lördags startade inrednings-ådran på högvarv, så lätt påverkad, hehe!
Fast att sitta och bolla tankar och idéer är ju aldrig fel. Abolut inte fel, men det kan bli dyrare! Nu måste jag ju ordna en lampa till tv-rummet, en ny skrivbordsskiva till skrivbordsbockarna, hålet i väggen mellan kök och hall skall täckas igen (har jag iofs velat ett tag så det var väl tur att jag möblerade om)
Så nu har jag dragit, puttat och stånkat ut en skänk från sovrummet till köket. Tagit bort skåp och soffa från köket, fotat och slängt ut på Blocket, kommer säkerligen att ångra mig när jag sålt det.... "För det kan ju vara bra att ha....???"
Flyttat ett minde skrivbord/litet bord till sovrummet. 



Vilopaus

Mina fina








4 kommentarer :

  1. Tack för kommentaren inne hos mig! Alltid kul med nya som kommenterar. :-)
    Måste säga att vägskylten fr Illinois var riktigt cool!

    SvaraRadera
  2. ...och jag bodde i Chicago i tre år!! Först 98-99. Sen 00-02!

    Vart bodde du då?

    SvaraRadera
  3. Jag var au pair i Arlington Heights. Sen pluggade jag vidare och bodde på lite olika ställen; Gurnee, Lincoln Park, Glencoe.

    Jag var barnvakt åt två familjer i Libertyville när jag pluggade. :-)

    SvaraRadera
  4. Det var rätt få au paireri mitt område men umgicks med en del tjejer som bodde i Buffalo Grove och Highland Park.
    Sen när jag pluggade träffade jag några tjejer i Winnetka, Wilmette och Lake Forest som jag fortfarande har kontakt med och träffar lite då och då.
    Tänker tillbaka på Chicagotiden och inser att det var väldigt roliga år!! Har inte varit där sen december 2002.

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)