tisdag 2 oktober 2012

Letar inspiration...

Det blev en lääängre promenad imorse än vad jag hade tänkt mig, men när man går där och känner att "Nähä jag har väl inte bråttom hem..."  W är ju inte hemma förrän kl 14 och klockan är bara nio... 
Det är bara att traska på. En mil blev det till slut-Gött!!! 
Sen när jag kom hem fastnade jag i Tv-rummet, med en kopp kaffe, 
Jag letar inspiration till Tv-rummet. Gör jag något spontant så ångrar jag mig hundra gånger, tänker jag till och planerar så kommer det troligtvis upp nya idéer och inget blir av...
Något som hindrar mig i rummet är alla mina böcker. Ska jag slänga dom, sälja dom, skänka dom??? det känns som att slita bort en del av mig själv... Jag älskar ju att läsa. 
Jag hänger tvätt istället och ser om jag blir något klokare på detta...




Härliga höst



Denna vy/utsikt är något speciellt, kan inte förklara men det känns så härligt att bara stanna till och titta ut över allt...




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)