tisdag 16 oktober 2012

Det blev ett par jeans och en tröja...

In med lille N, alla tillbehör och barnvagn i bilen. Sen drog vi in till staden, och till affären med "tok tuffiga" jeans.
Väl inne i butiken träffade jag P, hon var ju "orsaken" till att jag åkte dit efter att lajkat på FB.

Så skulle min små prinskorv ben få plats i dessa trendiga brallor? Jag har ett vad-problem, alltså mina vader får inte plats i alla jeans.. och när det inte gör det så blir jag svettig och lämnar muttrande affären.

Men inte idag..... Idag fick jag med mig jeansen hem! 
Det är lite häng i grenen och tightare över vaderna, så när man prov gick lite i affären så kändes det som en blöja hängde tungt... men jag gillar dom!
Fick även med mig en over-size tröja hem, perfekt att den var kort ärmad, för jag har så otroligt lätt för att bli varm, väldigt varm... Svettas! 







Den rosa pricken är en pin som ska bort..


Happy tuesday!

1 kommentar :

  1. Snygga plagg!!
    Min shoppingtur idag gick till Rusta och IKEA.
    Skulle egentligen inte ha nåt speciellt på IKEA, men kom ut 600 spänn fattigare...

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)