tisdag 2 februari 2016

Så stolt...

Hej på er...

Då har man haft ännu en helg där hjärtat och pulsen slår i 
minst 220 om inte mer kanske...
Jag är ju en halvgalen hockeymamma och vill ju gärna 
inte missa någon match...
Killarna tog hem segern i GP-cupen..
Obesegrade rakt igenom...
av trettiosex lag fick dom guldbucklan med sig hem..
Stolt som bara den...

 och äntligen har vi kommit in i februari och även denna 
månad finns lite trevligheter inplanerade
Jag börjar med att i alla fall höja statistiken och startar
med "vabbruari",  lille yrvädret ligger hemma med skyhög feber 
och värk i hela kroppen...
I eftermiddag byter vi och jag åker hem och vabbar!


Ha en fin tisdag

Kram

3 kommentarer :

  1. Så kul att de vann guld. Kan vara lite mysigt med vab. Det var många år sedan jag hade det. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Tråkigt när de små är sjuka, men samtidigt kan det ju vara skönt att få lite extra tid hemma. Mina barn har inte varit sjuka på evigheter, förutom Hilma förra helgen lite. Så jag tänker att det snart kommer. Men hellre feber än den där magsjukan som har börjat gå på förskolan.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Klart du är Stolt i mamma ♡ -at!
    Grattis/Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)