torsdag 25 februari 2016

Laundry-Service

Hej hallå i solskenet...


Min lille store pre-teen som troligen har ärvt min
"vi-lägger-alla-kläder-i-en-hög-på-stolen" och bara låter högen
växa å växa å växa precis så gjorde jag med
Är det ett genetiskt arv eller något typiskt tonårspåhitt?

Hur som så var tanken att han skulle få en tvättsäck i julklapp, hur populär hade
man varit då att få en tvättsäck?  men det var just för att
påpeka att tvätthögen inte ska överstiga takhöjden på 2,50!
 men då i julas fanns inte färgen på
lager, så han hade tur..

Två gånger sen i julas har mitt klickfinger varit för långsamt och segt och jag missade  
IGEN att den kommit åter på lager...
men i söndags då var fingret med, japp då var vi vänner, klickade
fort som attan och vågade knappt scrolla runt på vårnyheter i vetskap att
någon satt och också ville ha just den färgen...
Men fingret var med och även lite annat smått å gott landade i varukorgen!







Ja han gillar hockey...
eller älskar som han säger

Ha en fin torsdag!

Kram



15 kommentarer :

  1. Bra där =)
    Nääää, har faktiskt aldrig lagt kläder på hög så..
    Men jag har ju andra saker för mig istället ;-)
    Hoppas allt ät fint med dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Cool tvättsäck & visst é Hockey skoj ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Ohh så snyggt med tvättkorg där inne och då kommer han säkert vilja lägga den där i med =D, fint rum han har och hockeybilderna är ju snyggt arrangerade

    SvaraRadera
  4. Så fräckt det blev. Snygg tvättsäck. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. haha... sådär gör jag med, fortfarande. Min man blir galen. Problemet är ju att när kläder som egentligen är rena har legat i en hög lite för länge så hamnar de automatiskt i tvätten. Onödigt egentligen.
    Snyggt blev det iallafall, hoppas att det kommer att funka bra!

    SvaraRadera
  6. Ja,det där problemet känner jag igen här hemma... Men jag har ingen tonåring! De är min sambo som är duktig på det där och jag blir TOKIG.... För min son gör likadant.. Dock är min äldsta son duktigare på lägga i tvättkorgen än sin pappa... "svårt att lära sig en gammal hund sitta"... =)

    SvaraRadera
  7. Tror det är genetiskt haha men vilken snygg tvättsäck. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Snyggt med tvättsäck, det där med hockeyfantast känner jag igen 😃 Kram

    SvaraRadera
  9. Perfekt en sådan borde jag köpa till alla i denna familj ;) hoppas du mår bra och har det bäst
    Stor varm kram från ett soligt Stockholm
    ❤️

    SvaraRadera
  10. Härlig tvättsäck...har en jag med nere i källaren, här uppe har jag någon annan tyg variant, hehe...hos oss finns inga ishockey fantaster, hihi...men i yngre dar såg jag mycket på hockey...men det var då det, hihi...
    Ha det !

    SvaraRadera
  11. Snygg tvättsäck :)
    Härligt med hockey.
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Vilken fin tvättsäck, en sån vill vi ha :)
    Inte hockey men fotboll, med stora bomstäver :)
    Hoppas du har en mysig kväll.
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  13. Jodå visst hamnar kläderna i en hög eller precis nedanför tvättkorgen. Det är ett fenomen jag inte förstår. Man orkar bära in kläderna i badrummet men inte att lägga dom i korgen :/
    Häftig tapet. Ser ut som plåt. Coolt.
    Ha en skön lördag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  14. Jag hade min hög på golvet så var du glad att han har sin på stolen :)
    Kram

    SvaraRadera
  15. Jag har en precis likadan här hemma och hon har kläder överallt... Snygg tvättpåse - kanske måste köpa en jag med. (och en till min man oxå... ha ha)

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)