torsdag 26 december 2013

Bye bye Christmas

God fortsättning på er alla, 
hoppas att ni har haft en mysig jul...

Här går allt i lugnt tempo och är det en dag
jag gillar bäst under jul så är det gårdagen självaste juldagen..
En dag i myskläder, en dag att ta en lång promenad
en dag att smaka lite godis innan frukost är serverad 
en dag för sällskapsspel...



Men nu idag är för mig julen över...
Imorse åkte gran och 
dom få julsaker som kom fram...
Man hinner tröttna när man som jag rotar fram allt i
början av December...
Så idag firar jag att julen är över och
 åker in till staden för att se om jag 
kan göra några reafynd!

Ha en fin annandag!
K R A M 

21 kommentarer :

  1. Hoppas du hittar lite fynd. Jag har fyndat lite redan. Ha en fin annandag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. God fortsättning önskar jag som fortsätter fira jul hihi...
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Här är en till som gillar juldagen allra bäst ;) lycka till på rean - jag tror jag tar mig en tur i morgon !

    Go' fortsättning!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  4. Jag tror också att vi snart rensar ut julen. Vill ha lite vitt och fräscht till nyår. Kram

    SvaraRadera
  5. Ja visst tröttnar man fort...även om jag inte har några röda tomtar. Julen får nog stanna några dagar till, men snart så.
    Hoppas du har gjort några fina fynd på rean:)
    Önskar dig en god fortsättning.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Men visst är juldagen härlig!! Fast jag är riktigt nöjd med annandagen också! Har varit en tur i ishallen och njuter för fullt av ledigheten! Julen får vara kvar en vecka till tror jag men jag håller med dig man tröttnar fort!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Dagarna efter julafton är de allra bästa. Fast till skillnad från dig vill jag dra ut på julen några dagar till. Kram.

    SvaraRadera
  8. haha... snabba svängar hos er, här skulle mannen gå i taket om jag gjorde så. Några dagar in på det nya året brukar det få hänga med!
    Hoppas att du gjorde några fina reafynd!

    SvaraRadera
  9. Puuuh, va härligt det är de här med bloggvärlden ibland.. att se att det finns värre -plocka-bort-julen-tidigt personer än mej ;) Jag tar det direkt efter nyår och brukar få små pikar bara av det. Ska allt hänvisa dessa pikande människor hit :P
    Men det känns skönt att det knappt blev något rött här i år, för det känns inte så pyntat nu, utan det känns helt okey att ha det framme ett tag till.. dessutom är jag för sjuk (jaa igen!!) för att orka städa undan..

    Snart nyår då, vad ska ni hitta på? :)
    Vi ska fira med grannarna. Först middag hos dom, sen efterrätt och "mingel" hos oss tills barnen somnar :) Enkelt men precis lagom när båda familjerna har små barn...

    Kramar ♥

    SvaraRadera
  10. Jag brukar ha granen kvar till efter trettonhelgen, men i år blir det att kasta ut granen redan i morgon och låta tomtarna krypa tillbaka i mormors amerika koffert.
    Rean hann jag få ett smakprov av idag och det var ingen vidare upplevelse! Det kändes riktigt befriande att
    åka hem utan en enda kasse!
    Hoppas att du hade det lugnare på din reautflykt.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  11. En riktigt god fortsättning på julen till dig med, Karin

    SvaraRadera
  12. Här får julen stanna lite till... Men när nyår är över får den nog tacka för sig här med;-)
    God fortsättning o hoppas du gjorde några fynd=)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Hoppas du har haft en riktigt fin jul! Här får granen och julsakerna stanna kvar ett litet tag till. De kom fram lite senare i år än vad de brukar. Ha en härlig dag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  14. Granen flyttade i dan före dan här så den får stanna ett par dagar till. Inte så mycket pynt här heller Less is more! Jag var på förtursrea dan innan julafton och gjorde mina första fynd!

    God fortsättning! Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. God fortsättning!
    Här stannar julen kvar tills efter nyår.

    SvaraRadera
  16. Hahaha ja så vi är vi bloggerskor.
    Har granen kvar då jag jobbade hela dagen igår. Men idag åker den ut, börjar först senare så då hinner jag allt
    Fast jag har stjärnorna kvar i fönstret ett tag till men allt annat åkte väck på juldagen.

    Hoppas du hittade nå på rean
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  17. Kan inte låta bli att fnissa för mig själv när jag läser att julen har åkt ut hos dig. Snabba ryck, som vanligt. Men så skönt att den är över, nu ser vi fram mot ljusare tider.
    Kram

    SvaraRadera
  18. Här njuter vi ett tag till :)
    Myskläder, knäckätande och julklappspillande står på programmet här.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  19. Här är inte nån jul att plocka bort nästan,,, det som finns kvar (liten trött amaryllis o några julstjärnor) räknar jag med ska gå ut genom dörren själva till slut, hahaha.
    Har varit så himla lat (gjort lite step hemma förstås,,,,efter samma musik o program som i höstas) men allt det här flyttandet har tärt hårt på den gamla kroppen...^^ så det är skönt att liksom bara vara ett tag nu. snart nog börjar allvaret igen...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  20. Har varit på rean med Lille F idag o han shoppade loss ordentligt, jag kikade inte ens på något till mig. Här får julen stannar till nyår sen åker den ut. Ha en skön helg vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  21. Hos mig får julen allt stanna ett tag till, älskar att ha alla mina julgranskulor framme :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)