fredag 27 november 2015

En timme senare...

Fredagmorgon och jag är snart påväg till
jobbet fast en timme senare idag...
Tänk vilken vanemännska jag är, rutinerna rubbas liksom,
men idag är det så och på fredagar så uttnyttjas flextiden gärna 
på eftermiddagarna
så det blir nog till att jag går lite tidigare också...
Träningsväskan står redo att tas med det kan ju hända
att det blir fredagsfys före fredagsmys...




I våran hall, den oändligt långa hallen till andra flygeln som jag brukar säga (ironi) står
två ledljus på ett slagbord, ger ett mysigt sken och man slipper oroa sig
för eventuella brandfaror när vi sitter i soffan i vardagsrummet...






Ikväll blir det till att fixa adventssljustakarna...
och en liten adventskalender
men nu skall jag åka...

ha en bra dag



6 kommentarer :

  1. Gillar också de där ljusen... och efter att jag var på brandutbildning känns de än mer rätt liksom.
    Ha en fin fredag fina du!

    SvaraRadera
  2. Mysigt ❤ ...
    /Kram & ha det så gott!

    SvaraRadera
  3. Skönt med en lugn morgon och de där ljusen är bara bäst alltså, slippa att tänka på brandrisken. Ha en fin fredag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Så bra med de ljusen. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Visst ärva vanemänniskor. Hoppas du har en fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Hoppas det blev som du tänk, men tidig avgång fr jobbet och ett fyspass innan myset. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)