onsdag 8 april 2015

Stöka i köket...


Medans barnen var ute och lekte igår eftermiddag så slamrade jag med plåtar och kastruller...
Ibland blir jag riktigt effektiv i köket nästan så jag blir chockad över mig själv...
Bröd, "homemade" müsli och banan-morots-muffins bakades...
Dom där muffinsarna återkommer jag med...
Får faktiskt säga själv att dom blev attans go'a
och nyttiga är dom också...



Veckan är extra kort då jag har min lediga onsdag...
och här tar vi ju vara på dagarna eller ja treåringen gör...
just nu är jag övergiven framför barnkanalen och knappt är klockan åtta och
 lunch känns snart givet...


Ha en fin onsdag 




17 kommentarer :

  1. Ser jättegott ut!
    Njut av din lediga dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Duktig du är! :-) Brödet ser jättegott ut, du får gärna bjuda på receptet. :-) Kramizz o ha en skön ledig dag/Laila

    SvaraRadera
  3. Ibland överraskar man sig själv med att få en massa gjort. Brödet ser väldigt gott ut.
    Ha en fin dag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Låter gottit & så fin gillar det där lite mjöliga ♡ ...
    Har du receptet?

    /Kram från mig denna ☼-iga da'!

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är och så mycket gott att smaska på ;-)
    Härligt med ledig onsdag...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt med flit i köket! Ser fram emot att få receptet på dina nyttiga muffins.
    Här har det varit alldeles för mycket onyttigt ett par dagar.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  7. Morgonstund har guld i mund, eller? ;) Härligt när man får gjort så mycket och nybakat är aldrig fel. Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Himla duktig du är och så mumsgt med nybakat. Kram Jannice

    SvaraRadera
  9. Härligt med en ledig onsdag. Själv har jag haft påsklov till och med idag. Kram.

    SvaraRadera
  10. Perfekt att få lite tid för sig själv i köket, då kan det hända underverk.
    Kram fina

    SvaraRadera
  11. Härligt att vara sådär effektiv... här rök påsken ut idag medan barnen lekte i trädgården och jag kunde flytta runt saker som jag ville. Fast detta mellan kalas-paket-inköp och personalmöte. Ibland orkar man ju få mycket gjort.
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  12. Härligt när man får sådan energi och får gjort så mycket. Ser gott ut. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Ser jättegott ut. Finns det recept? Kram

    SvaraRadera
  14. Mums ser fantastiskt gott ut! Skulle inte tacka nej till en liten bit :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Får gärna recept på nyttiga och goda muffins, är inte så bakvan men vill gärna bli bättre.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  16. Gottit !....synd att jag sällan bakar...typ aldrig, hihi...
    Hoppas allt är bra och att ni inte blåser bort...som vi nästan gör här.
    Kram bia

    SvaraRadera
  17. Men va du bakar. hur hinner du? Och allts er så gott ut. Blir ju hungrig varje gång jag kikar in hos dig.
    Kram Carola

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)