lördag 28 februari 2015

Att vara i frukostheaven...

I torsdags packade vi bilen (propp) full
och åkte till Västerås..
Det är hockeylivet som har ett hårt grepp om oss, något som i och för sig är 
väldigt roligt! 

Tre nätter på hotell och tre underbara hotellfrukostar
Jag som är en frukostälskare ut i fingerspetsarna har hamnat 
i heaven...
Vilket otroligt god frukostbuffé, bland det godaste jag 
både ätit och skådat... 

Två av tre frukostar är avklarade och ja jag längtar lite till imorgon
igen men nu är det dags att göra sig ordning
det är en nervig och rolig dag som väntar..




Må så gott

K R A M 

21 kommentarer :

  1. lyxigt med tre nätter på hotell... jag gillar också frukost!
    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Ser jättefint ut! Vad lyxigt med frukostbuffé!

    Håller alla tummar och tår för att det går bra!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hoppas det har gått bra på hockeyturneringen. Hotellfrukostar tackar jag inte nej till. Höjden av lyx!

    Trevlig helg och Kram! Anna

    SvaraRadera
  4. Hotellfrukostar brukar ju vara sååå goda :))
    Hoppas ni har det bra.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Brukar vara kul att ligga på hotell...åtminstone i några dagar ;)....och frukosten där brukar ju vara god ;)
    Trevlig helg!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Hoppas det går bra med hockeyn!
    Själv sitter jag på ett hotellrum vid Kastrups flygplats....mindre kul. Det är strejk bland SAS personalen, skulle åkt till Tokyo med jobbet....men just nu ser det mörkt ut. Får se om det går att boka om till i morgon.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hotellfrukost är verkligen något speciellt och så gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Härligt med hotellfrukostar. Hoppas det även går bra på matcherna. Ha en fin söndag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Så mysigt att bo på hotell, och frukosten är ju så underbar.
    Men jag kan även sakna de där cuperna och allt runt omkring med de andra föräldrarna.
    Det är ju så mysigt.
    Fin söndag till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Hotellfrukostar är bäst! Älskar det!

    SvaraRadera
  11. Hotellfrukostar är bästa. Så mycket av allt. Så mycket gott.
    Ha en kul helg i Västerås och hoppas det går bra!

    SvaraRadera
  12. Trevligt! Vilket hotell bodde ni på? Vi var där för 2 helger sen och snart ska vi dit igen för handbollscup. Kul med barnens sportaktiviteter!

    Ha en toppen söndag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  13. ÄLSKAR hotell frukostar!
    kram

    SvaraRadera
  14. Nu blev jag nyfiken på vilket hotell ni bodde på! Är Frukostbuffén bra, då kommer jag tillbaka till det hotellet.
    Tyvärr är det många hotell som har betydligt sämre på helgerna. Jag har några gånger blivit riktigt besviken när jag kommit ner till lördagens frukost och mötts av en kraftigt reducerad buffé ,jämfört med vad som fanns på fredagens då jag inte hade tid att sitta och njuta av den.
    Kram M.E

    SvaraRadera
  15. Det finns inget bättre än hotellfrukostar! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  16. Mysigt att vara tillsammans sådär en weekend, hela familjen.

    Aha, så ni gjorde uterum i höstas. Har du något tips/ råd som vi ska tänka på? Har ni isolerat eller?

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  17. Här är en till som tokgillar hotellfrukostar!
    Hoppas matcherna gick bra!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  18. Visst är det underbart med hotellfrukostar har precis ätit tre dagar i rad på Hotell Skansen i Båstad mmmmmm
    Kram

    SvaraRadera
  19. Åh, skoj att få åka iväg sådär. Kul när barnens aktiviteter gör att man själv kommer iväg lite tycker jag. Och hotellfrukost är alltid lika mysigt och gott, känns lite lyxigt :).

    Jag vill tacka dig så otroligt mycket för din fina och varma kommentarer. De betyder mycket för mig.
    Må så gott fina du!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  20. Jaaa, frukost är bästa måltiden. Jag skulle, om det var socialt accepterat, helst äta frukost tre gånger om dagen. Gärna bufféer. Med pannkakor.

    Så var man hungrig ja...

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)