söndag 6 april 2014

Termos lycka....

 Så galet är det att jag har drabbats av termos lycka...
med dom enorma mängder kaffe jag kan dricka så är det bra med en
riktigt termos att hälla upp på...
och äntligen vilket egentligen inte är så svårt att ta sig till affären och köpa en termos
 såfick jag i alla fall gjort det 
Ja termos lycka är bra det!!



Grå söndag och regn, tanken var ju hopp om sol och få donat på utsidan..
nä det blir en innedag, helt ok för igår var det liiite sent för mig...
så jag fortsätter att smygäta godis bakom skafferidörren..
och tar en kaffe till..

Ha en skön söndag 
K R A M 


33 kommentarer :

  1. Wow...Snygg termos - förstår att det är lycka hihi' ...

    /Kram från en Kaffe"kärring"

    SvaraRadera
  2. den var snygg... och smyäta godis kan man behöva ibland

    SvaraRadera
  3. Ja många koppar blir det på en dag......Ursnygg termos, gilla den stilrena designen o att den är svart såklart. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Snygg var den ju med! Jag dricker inte kaffe...

    Ja vi brukar skoja om att vi nog har fått hen-kaniner, ha ha.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Supersnygg termos, skulle verkligen behöva en ny, så man kanske ska slå till på en sådan.
    Tack för tipset :)

    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Här har vi haft urtråkigt väder hela dagen, dimmigt och grått så varmt kaffe hade passat bra.
    Jag som ofta är på flygande fot i jobbet har köpt två fina muggtermosar (heter det så ?) på Starbucks.
    Din termos är supersnygg, märke ?
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  7. Superfin termos och det där marakech kaklet är såå fint! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Fin termos! Här blev det också en termos till trädgårdsfixet. Godis har jag också ätit....kram

    SvaraRadera
  9. Snygg termos. Haha smygätande av godis, kan komma på mig själv med att göra det, alla dagar förutom lördagar, då jag inte vill att barnen ska äta lika mycket som jag...,
    Kram

    SvaraRadera
  10. Bra och snygga termosar är inte lätt att hitta... men du har lyckats ser jag :) Kanon!

    Ska nu se vad jag missat för inlägg när jag inte hunnit med bloglandia på ett tag :)

    Önskar dig en fin start på den nya veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  11. Snygg termos! Här har det också varit inne-väder. Vi vill ju ha värme och sol, eller hur? Kram Camilla

    SvaraRadera
  12. Ursnygg!
    Här har vi haft kalasväder så trädgården har fått sig en omgång, o min kropp likaså, ajaja;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Haha....termoslycka, jag har en liknande, men är ingen direkt kaffemoster här hemma, men den är fin att använda vid kalas. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  14. Så fin temos. Ja man får göra lite inne när vädret är som det är. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  15. Snygg!! Och vi har också haft en slö innerdag ! Riktigt skönt ibland! Tack för tipset om plisségardinerna!! Och även vamt tack för gratulationen du lämnat hos oss! Vi mår så bra nu och går bara och väntar på den lille!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Såg att jag skrivit "väntar".. Amningshjärnan var påslagen, njuter av ska det såklart vara:)
      Hoppas du haft en dag! Kram

      Radera
  16. Det känns igen det där bakom skafferidörren haha. Snygg termos. Kram Anette

    SvaraRadera
  17. Snygg! Termoslycka, roligt... och bra!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  18. God morgon :) Vilken snygg termos, jag har fått en av dottern, en lila. Perfekt.
    Hoppas du får en fin dag, trots regn, i alla fall här.
    Kramen

    SvaraRadera
  19. Det var en snygg en, det! Har två för säkerhets skull, men provade Nescafé igår och det var inte dumt heller. Så nu blir det en elektrisk vattenkokare till uterummet så slipper jag ränna in och koka och hälla på termos hela tiden--- det är ju så långt emellan husen... ojoj...det gäller att underhålla kaffe-tarmen när man är ute o grejar...
    Regn! Ja då går man ut o krattar= man slipper löv som smiter undan...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  20. Snygg termos
    Önskar dig en bra ny vecka och att det blir sol runt om i landet så man kan vara ute, jag är ju ledig Måndag, Onsdag och Torsdag denna vecka så det vore ju trevligt med lite sol på näsan.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  21. Wow! Den den var riktigt snygg!

    SvaraRadera
  22. Vilken snygg termos! Det är ju viktigt om den ska stå framme ;) Här dricker jag inte kaffe men desto mer te! Kram Suss

    SvaraRadera
  23. Joo då, söndagen var bra :).....och idag snöar det lite (men allt är snart borta)...och jag har min tvättdag....så det gör inget att det är trist väder för min del;)..........ha det gött!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  24. Så snygg termos. Min kaffelycka infann sig på riktigt när vi köpte vår kaffemaskin. Godare kaffe får man leta efter. Kram.

    SvaraRadera
  25. Hade gärna också velat haft lite godis undangömt. . . trött efter dagar i Köln.

    Kram N

    Fin termos!!

    SvaraRadera
  26. Snygg termos.. Haha det där skåpätandet finns här oxå;)
    Fin vecka till dig, kram

    SvaraRadera
  27. Snygg termos och vad skulle man göra utan kaffe :) kram/Diana

    SvaraRadera
  28. Verkligen fin termos! Utan kaffe vill jag verkligen inte vara!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  29. Den är ju jättefin! Jag gillar också termosar men jag dricker inte kaffe så jag får ha annat i dom.... Herregud här har det också nallats godis. Är hemma med Lilleman som är sjuk och nu när han sover passade jag på att äta upp choklad biten i kylskåpet... Gott trots lite dåligt samvete! Glöm nu inte bort mässan på söndag, TÖLÖGÅRDEN!! :) kommer du dit måste du helt klart tjingsa på mig!

    SvaraRadera
  30. snygg... visst är det märkligt hur vissa saker aldrig blir av.
    Fast just kaffe klarar jag mej bra utan, önskar att jag inte behövde småätandet heller... :-)

    SvaraRadera
  31. Det låter som mig! En kaffe till och godis bakom skafferidörren!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  32. Ohh snygg termog och gött med jordgubbar, söt tränngskompis du har med =D

    Går det kommentera hos mig nu?

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)