lördag 6 februari 2016

Upp å ner på 24 timmar...

Hej på er

Idag har halva familjen åkt till Skåne (hockey för ovanlighetens skull)
Lille Ns feber sköt iväg igår kväll och på något skumt sätt feberfri imorse men
vi stannar hemma han och jag så att han blir ordentligt frisk....

Jag vet inte om det är att man är ensam, rastlös, bara längtar tills 
dom kommer hem eller vad det är för jag får
alltid för mig att ändra, flytta, röja när jag blir ensam hemma...
Jag klarar mig absolut ensam och kan känna att det är
rätt skönt men det här att göra något det är märkligt....
Skulle vilja få upp en ny spegel i badrummet och jag måste 
göra det utan mannens vetskap...
Kan inte berätta mina planer för honom!
Nä då blir han kallsvettig där nere i Skåne och 
kommer ångra ihjäl sig att det inte var jag som drog lotten att
åka med Wiggo på cup... 
Jag får se vad jag hittar på om 24 timmar är dom hemma igen ;-)


.



Ha en skön lördag

Kram


12 kommentarer :

  1. haha... jag gör också rätt mycket utan mannens vetskap. Lika bra, annars kan de ju lägga sej i och börja tycka saker. Nä, det går ju inte! :-)
    Lycka till med dina projekt!

    SvaraRadera
  2. Låter som trevliga projekt. Hoppas du hinner få upp spegeln innan mannen kommer hem. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Lycka till med spegeln. Skönt att du tycker det är helt okej att vara ensam hemma, jag är lite tvärtom;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att ni inte kunde komma med på hockeyn men kul att du hittade nya inredningsplaner ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Jag blir alldeles rastlös när jag är ensammen hemma :) Bara går och går känns det som. Vore skönt att passa på att göra inget alls då.
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  6. Idéer är lätt att få. :)
    Här har vi också en febertjej. Kom igår kväll till middagen och den fortsätter idag.
    Jag har hållit mig utomhus i stort sett hela dagen. Burstädning, måla panel, samlat ihop sånt som ska på tippen mm. Solen visa sig en stund vilket var underbart. Har varit rätt skönt ute.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Hoppas allt gick bra för er...jaa idéer får man lätt, hihi...har fixat lite idag...men den jäkla värken sätter stopp för mycket...
    Ha en fin kväll !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  8. Men det är skönt att ändra om då man är ensam hemma, man får fria tyglar =D

    SvaraRadera
  9. Det räcker med ett par timmar ensam hemma innan det börjar krypa i kroppen och man tycker att nu kan ni komma hem igen.
    Det är många som är sjuka nu.
    Ha en skön söndag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Låter spännande haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Haha överraska dem med något nytt o fint :-)

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  12. Låter spännande, ser fram emot resultatet :)
    Kram Pia

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)