torsdag 12 maj 2016

Dagbädd...

Jag ska bara, jag ska bara, jag ska bara...
ungefär så har jag tänkt med varje inlägg!

Hej på er...

Jisses så härligt att bli nockad av värmen, ljuvliga friska mornar, 
ljumna kvällar som gör att jag drar mig för att gå in 
och en helskotta massa pollen förstås!
Överallt! Precis öööööverallt
Den delen är inte ljuvlig, jag snorar och ögonen rinner
men det är en vacker tid att gå tillmötes 
så det är bara att härda ut...

Vi tog ut allt som vinterförvarats i uterummet förra helgen och 
dagbädden har fått komma fram..
En liten oas med en sänghimmel som hänger över...
och apropå uterummet så är det en bastu där när solen tar i och visar sig
Vi skulle gjort det förra sommaren men vad som kom emellan vet jag inte, kanske vädret
men nu så, så har mannen snickrat upp panel 
och två hål är utsågade för öppningbarafönster så 
att vi får lite cirkulation i kuvösen...




 












 
 
Ha en fin kväll

K R A M 


2 kommentarer :

  1. Heeeeeej vännen!
    Ååååå himmle vad mysigt det ser ut... Kan jag få lägga mig där nu :))
    Sitter på ett torftigt hotellrum i Linköping just nu... Imorogn ska jag vara moderator för en cancerkonferens här. Ytterst hedrande uppdrag!
    Men ändå är det skönt när det sen väl är över..
    Ta hand om dig!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Men så mysigt det ser ut. Jag ska röja i vårt uterum i helgen, och kanske fixa lite på altanen.

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)