söndag 20 december 2015

Fjärde advent...

Idag startade vi fjärde söndagen i ottan..
Sista paketet i adventskalender öppnades och sen var det 
dags att åka för stora hade hockeymatch och det blev vinst idag..

Sen flög dagen iväg och jag skulle absolut inte till
köpcentret men så blev det i alla fall..

Nu står glöggen på spisen och lussekatterna ligger framme
det blir adventsfika till julkalendern idag...
Njae, jag har inte riktigt fastnat för den...
och barnen tycker si sådär


Ha en fin kväll


16 kommentarer :

  1. Låter som ni får en mysig kväll :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Kul med vinst. Jasså en till som shoppat fastän det inte var tänkt så ;)
    Julkalendern är bra..men inte som julkalender. Såg första avsnittet, räckte för mig.
    Ha en skön söndag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Åååå nu blev jag sugen på glögg och lussebullar.... mums. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Gott med adventsfika! Hoppas kvällen blir mysig! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Mysigt med adventsfika och kul med vinst för sonen. Kram

    SvaraRadera
  6. Julkalendern blev det bara ett avsnitt av här hemma. Den är inget vidare. Tycker synd om alla barn som sett fram emot den. Grattis till vinsten för sonen!:)
    Blev lite glögg för mig med! ;)
    Men inga lussekatter.
    Natti,natti! Och ha en jätte fin och helst stressfri julvecka.
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Härligt med vinst!

    Och mys med fika till julkalendern :).

    Så passar jag redan nu på att önska dig och de dina en riktigt God Jul! (Jag misstänker att jag inte kommer lägga mycket tid på bloggvärlden kommande dagar)

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten. :-)Låter som ni fick en mysig kväll. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinst! Låter som en mysig dag!
    Kram/maria

    SvaraRadera
  10. nä, jag kollar inte, man barn och man vill gärna så då får de pyssla med det.
    Ha en fin start på julveckan!

    SvaraRadera
  11. Mysigt med glögg och lussebullar. Vi ser julkalendern. Fast mina barn är vuxna. Håller med att det inte känns som en julkalender. Men gemenskapen att se den tillsammans är mysig i alla fall. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Mysigt ♡...
    Ha en alldeles fantastiskt God Jul!

    /Kram finaste

    SvaraRadera
  13. En sån härlig dag ni verkar ha haft det! God jul!" Kram

    SvaraRadera
  14. Mysigt! Ha en fin måndag!
    Kram K

    SvaraRadera
  15. Å tack!! Ja, vi är väldigt nöjda med dörrarna själva:)
    Imorgon med, sen sååååå! Ledig till 7 januari :)
    Sååå skönt!
    Skickar min mailadress så kanske du kan skicka receptet på vörtbrödet?
    Så kan jag göra det nästa år iaf, körde på Elilas i år. men tyckte det blev torrt tyvärr... Men nu orkar jag bara inte baka mer ;)
    Ha nu en riiiktigt fin Jul vännen!
    Varma julkramar Anna, som nu ska ut och checka av det sista på listan ;-)
    anna.wahlstam@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Det här med att vara hockeymamma... Jag ler och minns även om det är ganska nyss. Tidiga mornar, utrustning och gemenskap. Önskar dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)