söndag 11 oktober 2015

Överraskningsfest och ny klänning...


Igår var en galet rolig och trevlig kväll!
En kväll fylld med goa vänner och härliga skratt!

Det var överraskningsfest!
Tji fick han, den blivande 45-åringen...
Min vän P, hans fru, hade roddat ihop allt så bra...
Dom hade bokat bord i staden...
för att gå ut och fira hans dag men så blev det ju inte
för där stod vi ett glatt gäng utanför dörren och sjung 
skönsång från tårna...

Ja det var verkligen en lyckad kväll...


Det blev en ny klänning till festen, så var inte
tanken men jag styrde mot
köpcentret igår i fall om att det fanns
något....
Jag föll direkt...








på HM hängde den...
Ropandes: "prova mig"
och så blev det!

Ha en fin söndag, strax blir det en promenad 
innan barnen dundrar in...

K R A M 







1 kommentar :

  1. Å va roligt! :)
    Kan tänka mig att måste ha blivit jätte förvånad!
    Då förtjänar ni en lugn och skön söndag idag! ;)
    Ha det bäst gumman! ❤
    Kram.

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)