lördag 23 maj 2015

Det är folkfest i stan...

Hej på er

Hoppas att du har en fin lördag!

Idag är det folkfest i stan!
Göteborgsvarvet!!!
Tusentals löpare och åskådare intar stan...


Jag känner mig pirrig och nervös även om jag inte ska springa men 
jag vet hur det är att stå i dom där startfållorna, hjärtat slår några extra slag..
och man har 21 km framför sig...

I år är jag åskådare och ska heja på
min vän C som ska springa för första gången så vi ska
strax bege oss in till Göteborg!




Ha en fortsatt härlig dag

K R A M 



12 kommentarer :

  1. Skönt att ibland bara få stå som åskådare ;)
    Jag hoppas att du får en underbar lördag och att det går bra för din vän :)
    Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt. Vi var där förra året när mannen sprang. Nästa år KANSKE jag ska våga mig på det också....

    Hoppas ni får en härlig helg! Kramar

    SvaraRadera
  3. Å vilken fin bild!!!
    Jag har tänkt på Stina (Fröken i Söder, hon bor i Kalmar så vi har träffats :-) idag som sprungit, phu!!
    Har ni med haft strålande sol och blå himmel idag?
    Vi har jobbat på som attan här idag:)
    Jag har målat och planterat, maken har byggt o byggt :)
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Och vilken fin dag det blev för alla löpare. Hoppas det gick bra för din vän C.
    Ha en skön söndag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Vad spännande att kolla på det loppet, det brukar ju vara en riktig folkfest.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Jag skulle aldrig orka springa en längre sträcka...jag håller mej till löparbandet jag, hihi.....har lite dåligt samvete för att jag är dålig på att träna just nu...jag som köpte nya träningskläder...har inte använt dom ännu...men snart så, hihi...
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt väder ni fick va :) En dag ska jag lyckas ta mig igenom något sådant, köpte i alla fall nya löparskor idag :)

    Hoppas du får en fantastisk söndagskväll!

    SvaraRadera
  8. Hoppas det gick bra för din vän! Här gick det sådär. Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Så härligt när det händer något. Folkfest, verkligen. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Det låter onekligen spännande. Jag beundrar verkligen de som klarar av att springa så långt. Själv har jag ett mål på att lyckas springa 3 km efter sommaren. Inte alls i närheten av göteborgsvarvet men man måste ju börja någonstans eller hur ?

    Fin vecka på dig och hoppas det gick bra för din vän.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)