fredag 16 januari 2015

Tack så mycket...

Ett stort tack till er alla som
kikat in och lämnat fina varma tankar till mig...
Det värmer ska ni veta....
 
"do more of what makes you happy" ja det är viktigt det...
 
dom andra tre små vykorten köpte jag till förmån för
barncancerfonden och
dom pryder nu väggen i hallen...
 
 
 
Denna veckan har gått i ett, varenda kväll har jag varit
uppbokad med träffar och möten,
jag har även varit på gymmet två gånger och
kört skiten ur mig på crosstrainern och svettats
i cirkelgymmet...
men ikväll tar jag och störtdyker ner i soffan
laddar inför en intensiv men såklart rolig söndag som
ja som kommer att gå i hockeynstecken...
 
 
Önskar dig som kikar in en trevlig helg
Njut av den
 
K R A M

9 kommentarer :

  1. Så fint ♡ ...
    /Kram & Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  2. Stor kram till dig min vän!
    Jag ska göra precis som du :)
    Soffläge!
    Kram igen
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Skönt! Ha en lugn fredag.
    Vi försökte åka skridskor efter skolan idag, gick sådär. Brukar göra det ibland och nu har de tydligen ändrat så i stort sett alla tider är med klubbor. Så då ville tjejerna inte åka. A hade ingen lust att få en puck i huvudet. :) Blev varm choklad hemma istället.

    Ha det toppen.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Fredag kväll + soffa = bäst ;) Njut i soffan.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Önskar dej en fortsatt fin helg... kram!

    SvaraRadera
  6. Äntligen fredag....Önskar dig en skön helg. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Så fina vykorten är. Härligt med träning och sedan mys i soffan. Här tränades det också i går kväll. Så skönt.ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du hinner ladda med energi också. Kram.

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)